Campbell bo kot priznani strateški svetovalec in govornik v luči tematike odličnosti vodenja, ta je eden od poudarkov že 16. IBM Foruma, spregovoril o tem, kako lahko dober voditelj obrne stvari na bolje. O odličnosti vodenja bo v plenarnem delu konference spregovoril tudi soustanovitelj podjetja Studio Moderna Sandi Češko.

Poleg njiju bosta na konferenci nastopila tudi vodilna znanstvenika IBM Jeff Jonas in John Cohn, so na današnji novinarski konferenci v Ljubljani pojasnili predstavniki IBM Slovenija.

Jonas je vodilni znanstvenik IBM za analitiko in izumitelj številnih tehnologij, spregovoril pa bo o razumu in moči analitike. Cohn je nosilec naziva IBM Fellow, najvišjega priznanja, ki ga znanstvenik lahko dobi v IBM. Predstavil bo štiri inovacije, ki naj bi spremenile svet.

IBM Forum 2012 je namenjen slovenskim gospodarstvenikom, IT-direktorjem, analitikom, razvijalcem, poslovnim partnerjem in drugim. Lani se je dogodka udeležilo okrog 900 ljudi, letos naj bi jih bilo prav toliko.

V okviru petih tematskih sklopov bo letos udeležencem na voljo več kot 50 predavanj strokovnjakov o najnovejših poslovnih in IT-rešitvah ter primerih dobrih praks iz Slovenije in tujine.

Udeleženci se bodo v t.i. IBM-tehnološkem tovornjaku udeležili tehničnih predavanj in predstavitev s področja programske opreme ter strojne opreme in možnih povezav. Na dogodku bodo s svojimi razstavnimi prostori sodelovali tudi poslovni partnerji IBM in pokrovitelji dogodka.

Kot je danes povedal generalni direktor IBM Slovenija Roman Koritnik, IBM v Sloveniji ima zgodbe o uspehu, s katerimi dokazuje, da je Slovenija dežela znanja.

"V IBM Slovenija znamo pokazati slovenskemu trgu in korporaciji, da se da na pravi način narediti prave in uspešne rešitve," je dejal Koritnik, ki v IBM Slovenija vodi okrog 270 zaposlenih.

Pri tem je izpostavil štiri uspešne novejše projekte na slovenskem trgu, ki so jih izvedli v Kemofarmaciji, Petrolu, Mercatorju in zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije.

Poudaril je tudi uspešnost njihovega lani odprtega inovacijskega centra v Ljubljani, ki je namenjen izmenjavi idej ter predstavitvi dobrih rešitev. Doslej ga je obiskalo že več kot 2000 ljudi iz Slovenije in tujine.

Vodja prodaje za regijo Jugovzhodne Evrope v IBM Borut Tomažič je ob vsem tem še dejal, da so spremembe edina stvar, ki se jo lahko z gotovostjo pričakuje. IBM je to po njegovih besedah vtkal v svojo strategijo, ker se zaveda, da se tržišča, tehnologije in potrebe kupcev nenehno spreminjajo.