V mestu znanosti Birmingham so strokovnjaki izvedli raziskavo, v katero je bilo vključenih 500 otrok med šestim in petnajstim letom starosti. Zanimalo jih je, na koga bi se otroci najprej obrnili s pomembnimi vprašanji, ki si jih zastavljajo v času odraščanja. Rezultati raziskave so pokazali, da ne le kako pomemben je splet za otroke in mladostnike moderne dobe, temveč tudi kako nepomemben je za njih svet tiskanih knjig, ki jih - kot kaže - skoraj nikoli več ne vzamejo v roke.

Na vprašanje, koga bi najprej prosili za pomoč pri vprašanjih, na katera si ne znajo odgovoriti, bi več kot polovica vprašanih otrok (54 odstotkov) najprej odgovor iskala na brskalniku Google, celo prej kot bi za pomoč prosila starše. Le četrtina vprašanih otrok bi starše izbrala pred Googlom.

Še slabše pa so se izkazale tiskane enciklopedije in slovarji, za katere četrtina vprašanih sploh ni vedela, kaj so, 45 odstotkov pa je priznalo, da jih še nikoli ni uporabljalo. Najpogostejši odgovor na vprašanje, kaj to sploh je, je bil - neke vrste prevozno sredstvo.

Zadnje mesto pa so na lestvici zavzeli učitelji, ki bi jih za odgovore prosilo. Le trije odstotki otrok bi sploh vprašali za nasvet svojega učitelja ali učiteljico.

Dr. Pam Waddell, vodja raziskave, je poudarila, da rezultati niso negativni ali zaskrbljujoči, temveč "kažejo kako sproščeno mladi uporabljajo nove tehnologije.“ Zdi se ji popolnoma logično, da otroci raje najprej odgovore poiščejo na spletu, kjer jih od cilja loči le en klik. "Glede na to, da so mladostniki zelo radovedni, je to, da znajo uporabljati novo tehnologijo in z njeno pomočjo hitro priti do odgovorov, zgolj dober znak za prihodnost,“ meni Waddellova.