Razvila ga je Plan UK, neprofitna organizacija, ki pomaga otrokom tretjerazrednih držav. Oglas na oglasnem panoju promovira akcijo skupine pod imenom ''Ker sem punca''. Gre za prizadevanje, da bi tudi deklice nerazvitih držav bile deležne enake izobrazbe kot fantki.

Moški na oglasnem panoju ne bodo mogli videti celotnega oglasa, ampak bodo preusmerjeni na spletno stran, kjer si bodo lahko pogledali celega. Tako bodo moški dobili vsaj malo občutka, kako je, ''če ti nekdo odvzame možnost odločati se o osnovnih stvareh.'' Ženske, na drugi strani, bodo lahko videle celoten 40-sekundni oglas.

''Diskriminacijo'' je Plan UK dosegla s pomočjo visokotehnološke kamere, ki prekopira človekov obraz in z 90 odstotno pravilnostjo odloči spol osebe, ki gleda v zaslon. Slednji je vreden okoli 35 tisoč evrov, v Londonu pa bo na ogled dva tedna, s pomočjo česar si organizacija nadeja v naslednjih štirih mesecih zbrati vsaj 300 tisoč evrov donacij.