Kamera bo zmerila obrazne poteze oseb, ki bodo stale v bližini zaslona, da bi ugotovila, če gre za moške ali ženske. Naprava naj bi bila uspešna v kar 90 odstotkih. Če bo kamera zaznala ženske, jim bo predvajala posnetek, moške pa bo zaslon usmeril na spletno stran kampanje.

Oglas izpostavlja vprašanja položaja žensk in deklic v razvijajočih se državah, ki so soočene z revščino in diskriminacijo, saj nimajo izbire pri odločanju o svojem življenjskem načrtu. Organizacija je rekla, da moškim ne bo predvajala oglasa, da bi tako dobili občutek diskriminacije, ki so ga deležne ženske.

Tehnologi za prepoznanje obraza

Oglas bo prikazal tri 13-letne deklice iz Britanije, Malija in Tajske, ki bodo govorile o svojem življenju. Interaktivni oglas, bo pričel delovati v sredo in bo aktiven dva tedna, stal pa je okoli 36 tisoč evrov (30 tisoč funtov). Oglas se v celoti prikaže zgolj tistim, ki pritrdijo predvajanju.

Kamera bo merila obrazne poteze, kot so razdalja med očmi, širina nosa, dolžina čeljusti in obliko ličnic, da bi ocenila spol. Plan UK upa, da bodo tudi s pomočjo oglasa v naslednjih štirih mesecih uspeli zbrati 299 tisoč evrov (250 tisoč funtov), s katerimi bi deklicam iz revnih družin omogočili izobraževanje.

Izvršna direktorica Plan UK Marie Staunton je povedala. "Planova kampanja 'Ker sem dekle' deluje pri ženskah in moških, deklicah in dečkih, in jih vzpodbudi k kritiki diskriminacije, ki so je deležne deklice zaradi svojega spola.“