Odvetnica in strokovnjakinja za delavno pravo Paula Whelan pravi, da če zaposleni na družbenih omrežjih napišejo, da so imeli slab dan v službi, jih delodajalci lahko odpustijo, ker so "porušili zaupanje in odnos med zaposlenim in delodajalcem“ in ker lahko podjetje tako pride na slab glas.

"Zaposleni mislijo, da so pred stvarmi, ki jih objavljajo na facebooku in twitterju, zaščiteni, a ni tako,“ pojasnjuje Whelanova, ki dodaja, da so lahko odpuščeni tudi že, če imajo nastavljene zaščite privatnosti, da objave na družbenem omrežju niso javno vidne.

Da to ni zgolj teorija, se je na najslabši način prepričal 56-letni Britanec David Rowat, ki je po vrnitvi z dvotedenskega dopusta napisal nekaj negativnih komentarjev o podjetju, za katerega je delal, in trgovini, v kateri je delal.

Čeprav v komentarju nikjer ni omenjeno ime podjetja, so ga nadrejeni pozvali na razgovor. Poslovodja prodajalne mu je svetoval, naj bo na razgovoru iskren, a Rowatu nasvet ni pomagal. Odpustili so ga zaradi kršenja pravil vedenja na družbenih omrežjih. Očitali so mu, da so njegovi komentarji načeli ugled Argosa, da pa bi bila poteza podjetja še bolj neprijetna, gre za človeka, ki ima tri otroke in ima raka. Vprašanje, kaj je bolj načelo ugled podjetja.