Waller je pokazal, kako lahko z igranjem na dve piščali v polju ustvarimo zvočno iluzijo, ki oponaša prostorsko postavitev stebrov.

Za BBC je povedal: "Moja teorija pravi, da so starodavni Britanci, ko so slišali dvoje piščali na prostem, zaznali interferenčne zvočne vzorce. Ko si hodil okoli piščalkarjev, so na določenih točkah prišli v glasne ali tihe cone.“

"Če bi si lahko pogledali od zgoraj, bi spominjalo na kolesne napere. Ko hodiš v krogu, vsakič ko prideš do ene od teh koncentracijskih točk zvočnih valov, dobiš občutek, kot da je pred teboj ogromen neviden predmet.“

"Če združiš celotno 'predstavo v glavah', bo dobila obliko Stonegengeu podobne konstrukcije.“

Waller je sicer strokovnjak za ahreoakustiko, ki preučuje vlogo zvoka v starih kulturah. Med predstavitvijo zamisli na letošnjem srečanju Ameriškega združenja za napredek znanosti (AAAS) je povedal, da so bile starodavne kulture povsem prevzete od zvoka.

"Vemo, da je bil zvok velika skrivnost starodavnim ljudstvom, saj poznamo veliko mitov o odmevih, ki so duhovi, ki živijo v skalah in nam odgovarjajo, ali pa, da je grmenje posledica velikih ptičev, ki mahajo s krili. Za vse zvočne pojave so imeli nadnaravne obrazložitve,“ je povedal Waller, ki pravi, da je vzorec Stonehengea tak, da bi piščalkar sredi konstrukcije ustvaril zvočni vzorec, kakršnega z interferenco ustvarita dva.