Med letoma 1962 in 1964 je bilo (ročno) izdelanih le 39 primerkov tega modela, zato gre za enega najredkejših avtomobilov na svetu, privoščijo si ga pa lahko le najbogatejši.

Pri italijanskemu izdelovalcu avtomobilov so želeli, da bi ta model tekmoval v razredu FIA GT, a pravila so določala, da lahko v tem razredu tekmujejo le modeli, ki so izdelani v vsaj 100 primerkih.

Zato so se pri Ferrariju odločali za posebno označevanje: prvi 250 GTO je bil izdelan pod serijsko številko 3223GT, zadnji pa pod številko 5575GT. Iz obeh številk se da sklepati, da je bilo izdelanih bistveno več kot 39 primerkov, a temu v praksi ni bilo tako.

Ferrari, o katerem je govora zgoraj, ima serijsko številko 5095 in je bil izdelan leta 1964. Gre za rekordno vsoto, po kateri je bil omenjeni model prodan. Vozilo se ponaša z dvanajstvaljnim motorjem, vgrajen ima Porschejev menjalnik. Kupil ga je Španec, za koga gre, ni znano.