Četrtletna prodaja je tako dosegla 19,6 milijona pametnih mobilnikov, kar je skoraj milijon več od napovedi analitikov. Dober začetek je zabeležila tudi nova družina telefonov Lumia, s prodajo katere je Nokia začela šele novembra in že presegla mejo milijona prodanih primerkov.

Od uspeha Lumie bo veliko odvisno tudi v prihodnje, saj Nokia prodajo slednje začenja intenzivno širiti tudi na hitro rastoče trge Kitajske in Indije, kjer se pravi boj za kupce šele začenja. Toda Nokio čaka še veliko dela, saj je glavni tekmec Apple v istem obdobju prodal skoraj še enkrat toliko oziroma 37 milijonov pametnih mobilnikov.

Prav tako se bo morala Nokia močno potruditi tudi za to, da se vrne k dobičkonosnosti, saj je četrtletna izguba znašala nekaj več kot milijardo evrov, zlasti na račun odpisa z naslova oddelka satelitske navigacije v višini 1,1 milijarde evrov. Upadla je tudi skupna prodaja, in sicer za 21 odstotkov na 10 milijard evrov, saj se je prodaja navadnih, cenejših mobilnikov znižala za odstotek na 93,9 milijona primerkov.