Prestižno podjetje, ki slovi po brezhibnih in dragih vozilih, je za promocijo nove iniciative za deljenje avtomobilov uporabila kultno fotografija pokojnega revolucionarja, poteza pa je močno razburila kubanske aktiviste in politične konservativce.

Direktor Mercedes-Benza Dieter Zetsche je odločitev za Che Guevaro obrazložil med letošnjim CES-om v Las Vegasu, kjer je rekel, da mnogi njegovi kolegi "še vedno menijo, da deljenje avtomobilov meji na komunizem. Če pa je temu tako, viva la revolucion.“

Iniciativa se imenuje CarTogether, prepričati pa želi podobno misleče ljudi, naj najdejo potnike, s katerimi se lahko skupaj peljejo na želene destinacije. Prah pa je dvignila kultna fotografija Che Guevare, ki jo je ujel Alberto Korda, a je bila zvezda na Chejevi baretki zamenjana za Mercedes-Benzov logotip. Fotografija je tako močno razburila aktiviste, ki se borijo proti Castrovem režimu, da so že sprožili peticije proti Mercedesu.

Materinsko podjetje Mercedes-Benza Daimler AG se je že opravičilo in povedalo, da je bila fotografija zgolj ena v seriji posnetkov in fotografij, ki so sestavljale predstavitev.