Zugo ima vse (beri: nima ničesar), kar je (ni) imel yugo in še kaj več (manj).

Seveda ima ogrevano zadnje steklo, da vas ne zebe v roke, ko ga potiskate, ker vam motor pač ugasne iz neznanega razloga. Kot nadgradnjo je Paripović dodal LED zaslon, ki je povezan s senzorji, ki spremljajo, kako močno zugota potiska posmezna oseba. Če tako kdo od potiskajočih ne vlaga enake količine energije v to, vas zugo opozori.

Motor zuga se, kot pri vsakem ekološkem avtomobilu, na vsakem semaforju ugasne (saj veste, kaj mislimo). Novi model yuga pa je tudi precej lažji, kar bo ''vaši ženi ali pa otroku'' veliko pomenilo naslednjič ko ga bo kateri od njih moral potiskati do prve bencinske postaje ali pa počivališča. Je pa to dejstvo še posebej pomembno, glede na to da se motorja električnega avtomobila – kar novi zugo je – ne da spraviti v tek s potiskanjem.

Kot zapiše avtoblog.com, je bil Zastavin yugo 45 prvotno mišljen kot "resen" avtomobil. Namesto tega je postal osrednja tema neštetih šal. Ravno obratno pa je Zugo Paripovića mišljen kot popolna šala, ki je bila ravno dovolj zanimiva, da je bila vzeta resno in je snovalcu prinesla peto mesto ne evropskem oblkovalskem  tekmovanju.

Paripović je dejal, da je vse zgoraj opisane zanimivosti zuga ''postavil v kontrast z vsakodnevno realnostjo yugovega lastnika.'' Zato je model zuga dostopen za vse in vsakdo si lahko ogleda diagrame vseh njegovih sestavnih delov, saj si tako lahko izdela svojega zuga. In tudi zato je najbolj varno mesto za zuga še vedno ''v garaži''.

Fotogalerijo zuga si oglejte TUKAJ.