V treh letih odkar se je zagnal visokoleteči načrt podjetja NewsRight, so ti že pridobil 29 so-investitorjev in 30 dodatnih subjektov, ki so pripravljeni sodelovati pri projektu. To pomeni skupaj kar 800 spletnih strani ameriških časopisov in podobnih generatorjev novic.

David Westin, bivši predsednik medijske družbe ABC in ustanovitelj NewRight-a upa, da bo podjetje pripomoglo k ohranjanju pristnih prispevkov in izvirne vsebine.

Sistem NewsRight deluje tako, da sledi spletnim stranem, blogom in drugim podobnim generatorjem vsebin ter tako spremlja in meri razširjanje izvirne vsebine iz ustaljenih medijev.

"NewsRight naslavlja vse večji trend povpraševanja po novicah. Na omenjenem področju pa se pojavljajo nepravilnosti, saj se ponekod plačuje za vsebino tistim, ki sploh niso pravi avtorji novic.“

Omenjeno zagato rešujejo tako, da se v besedilo izvirnih novic doda še določeno HTML kodo, s pomočjo katere sistem beleži kdaj in kje je bila ta ponovno uporabljena, prebrana ipd.