Ponedeljek, 26. decembra: Intervencija na božični večer

Pri nas je pravilo številka ena, da so stranke kraljice. Ko jih je bilo nekaj sto, sem bila zanje hvaležna. Sedaj jih je več tisoč. Ne glede na število pa so vedno najbolj pomembne in jim v našem podjetju želimo ponuditi mnogo več kot ostale spletne trgovine. Zadovoljne stranke so prijeten del podjetniške zgodbe. A več kot jih je, večje so skrbi. Večje podjetje prinaša nepričakovane zaplete, ki jih dva mlada podjetnika na začetku poti nisva pričakovala.

Torek, 27. decembra: Preglavice, ki jih lahko povzročajo dobavitelji

En dobavitelj še ne povzroča nočnih mor. Ko jih je deset in je večina zmedenih in neorganiziranih, takrat se šele prične veselica. Nekateri dobavitelji namreč ne vedo, kateri izdelki so dobavljivi, nekateri rok dobave preverjajo en teden, tretji ne sprejemajo kreditnih kartic, četrti pošiljajo izdelke z najdražjimi transportnimi agencijami. Peti enostavno pozabijo odposlati izdelke.

Sreda, 28. decembra: O pomembnosti stika s stranko

Ko smo odprli svojo Facebook stran, še ni bilo slutiti uspehov Licila.si na socialnem omrežju. Se je pa zelo kmalu pokazalo, da številke rastejo in da je neposreden stik s (potencialnimi) kupci odličen način prodaje. Za nas je namreč neprecenljivo, ko se oglasi zadovoljna stranka ali pa kakšna dama izpostavi težavo in jo skupaj s preostalimi dekleti rešimo.

Četrtek, 29. decembra: Pri nas se iskrijo samo ideje

Vedno smo imeli željo naučiti ženske pravilnega ličenja s pomočjo člankov, video nasvetov, svetovanj preko chata ali maila. Na novi strani bo virtualno učenje makeup trikov lahko končno zaživelo. A preden pograbimo kamere, fotoaparate in tipkovnice, iščemo sistem, kako pripraviti kvalitetno vsebino v primernem časovnem okvirju in obenem slediti konceptu priprave nekaj deset svežih vsebin na mesec.

Petek, 30. decembra: Način življenja ali "tapravo" podjetje?

Ko začneš tako ali drugače prihajati v stik z bolj izkušenimi, takšnimi "pravimi" podjetniki - potem vidiš, kako si še v resnici zelen in morda kdaj malce preveč poln napuha, vsaj sam pri sebi. Ko te začnejo spraševati o tvojih EBIDTDA številkah, o načrtih za prihodnost, o strategiji rasti, o možnosti prodora na tuje trge … Takrat zraste cmok v grlu, ki ga s težavo pogoltneš.

Sobota, 31. decembra: Zakaj spletni marketing?

Moj oglaševalski DNK pa je bolj prepleten s prepričanji o direktnem, t.i. below-the-line, merljivem marketingu. O tem priča tudi ime našega podjetja Konverzija. V spletnem marketingu lahko ta izraz enačimo z zadetkom pri nogometu. Zato vidim internet kot odlično, interaktivno orodje za doseganje neposrednega odziva, ki ga lahko zelo natančno izmerimo skorajda na vsakem koraku. Posledično ti tak način delovanja omogoča, da lahko relativno hitro in poceni preveriš tako splošen trg kot posamezne metode ali korake svojega marketinškega procesa.

Nedelja, 1. januarja: Prelomno leto 2012

Spletni marketing in spletna prodaja imata še kup drugih privlačnih stvari. Za konec pa naj omenim še tisto, ki pravega podjetnika najbolj privlači: možnost izjemno hitre rasti. Ker vse poteka virtualno, nismo omejeni s fizičnimi stvarmi. Spletno trgovino lahko postavimo hitro, z relativno nizkimi stroški, vsako naslednjo celo v večji meri prekopiramo. Od prvega dne lahko tudi iščemo stranke od Murske Sobote do Kopra - brez trgovinic, razkropljenih po celi Sloveniji.