Tako je imel Tušmobil v svojih vrstah že vsakega sedmega predplačnika, tržni delež pa je povečal z 11,7 na 14,4 odstotka.

Če se operaterju, ki je naprodaj že leta - trenutno naj bi bil v igri vstop kitajskega proizvajalca telefonov Huawei - na mobilnem trgu, tudi na račun paketov FREE, obrača na bolje, pa še naprej "le" ohranja svoj položaj na področju fiksnega širokopasovnega dostopa (2,2 odstotka), televizije (0,7 odstotka) in internetne (IP) telefonije (1,5 odstotka).

Zadnje četrtletje je po ugotovitvah Agencije za pošto in elektronske komunikacije (Apek) zaznamovala nadaljnja rast priključkov IP-telefonije (na 44,8 odstotka). "Storitev klasične telefonije je v nasprotju z IP-telefonijo cenovno nekonkurenčna in glede na to, da ni konvergenčna storitev, je operaterji ne ponujajo v paketih storitev," so navedli. Še naprej raste tudi število optičnih priključkov do doma (za pet odstotkov, na 77.132) in internetne (IP) televizije. Kar zadeva slednjo, več kot 50 odstotkov trga še naprej obvladuje Telekom Slovenije, vendar tovrstna televizija predstavlja le 42,2 odstotka vseh priključkov. Nekaj več kot polovico jih namreč odpade na kabelsko televizijo, kjer pa prevladuje Telemach.

"Težnja razvoja elektronskih komunikacij se vedno bolj nagiba h konvergenci na ravni omrežja, elektronskih komunikacijskih storitev in opreme," ugotavljajo na Apeku. V tretjem četrtletju se je število paketov trojček povečalo za malo manj (za dva tisoč) kot v prejšnjih četrtletjih, se je pa ponovno nekoliko povečalo število paketov dvojček (za dobrih tisoč). Relativno visoko rast so zabeležili tudi četverčki, ki vključujejo dostop do interneta, internetno televizijo ter fiksno in mobilno telefonijo. Konec septembra jih je bilo že skoraj deset tisoč.

tomaz.modic@dnevnik.si