Več kot tretjina ali 36 odstotkov od 402 anketirancev na celotnem območju Hrvaške je potrdila, da kupuje Konzumove blagovne znamke, medtem ko so ostale trgovske verige pod desetimi odstotki. Sledijo Lidl (devet odstotkov), Kaufland (6,8 odstotka), Plodine (5,9 odstotka), Interspar (pet odstotkov), Billa (4,5 odstotka), Mercator (4,1 odstotka) in Getro (2,3 odstotka).

Tržni delež bi bil nekoliko drugačen, če bi združili Lidl in Kaufland, ki sta del skupine Schwartz, ter Mercator in Getro, ki sta v slovenski trgovski verigi. Nekaj manj kot polovica anketirancev je potrdila, da pogosto kupuje izdelke trgovskih blagovnih znamk, medtem ko jih je 15,3 odstotka izjavilo, da redno kupujejo omenjene izdelke. Dve tretjini ali 66,7 odstotka bolj kupuje živilske izdelke trgovskih blagovnih znamk kot druge artikle, ki jih kot svoje ponujajo trgovske verige.

Na vprašanje, zakaj kupujejo izdelke trgovskih znamk, je več kot polovica odgovorila, da gre za cenejše izdelke, ki so enako kakovostni kot tisti, ki imajo blagovno znamko. Nekaj manj jih kupuje zgolj, ker so cenejši, približno deset odstotkov pa zaradi tega, ker so bolj kakovostni kot ostali. Večina se strinja, da je kakovost večja ali primerna cenam izdelkov. Nekaj več kot 16 odstotkov pa trgovskim znamkam ne zaupa.

Časopis poudarja, da je delež trgovskih znamk na Hrvaškem še vedno nizek, se pa nenehno zvišuje. Trgovske znamke v svetu predstavljajo povprečno 24,2 odstotka prodaje, na Hrvaškem pa komaj osem odstotkov, kar vsekakor kaže na značilen potencial za zvišanje in širjenje ponudbe omenjene kategorije izdelkov, sklene Ja trgovac.