Dovolj je, da ste kadarkoli odprli katerikoli profil sliko ali stran na tem družabnem omrežju, razkriva reportaža USA Daily.

Arturo Bejar, direktor razvoja v podjetju Facebook, je priznal, da mreža, ki jo je ustvaril Mark Zuckerberg lahko sledi aktivnostnim posameznikom s pomočjo koriščenja piškotkov (ang. cookies). Enak način za nadzor nad svojimi uporabniki uporabljajo tudi Goodle, Adobe, Microsoft, Yahoo in številna druga podjetja.

Zakaj vam sledijo? Zaradi denarja seveda, je bilo jasno sporočilo reportaže USA Daily. Če natančno poznajo vaše interese, vam veliko lažje ponudijo oglase in produkte, ki bi vas zanimali in bi jih morda tudi kupili.

Samo po sebi to morda ne bi bilo napačno, če ne bi bili aktivisti, ki se borijo za večjo stopnjo zasebnosti na družabnih omrežjih, prepričani, da gre pri tem za kršenje pravic zasebnosti.. Bejar trdi, da Facebook podatkov, ki jih zbere z opazovanjem, ne zlorablja in da jih uporabljajo zgolj za izboljšanje varnosti ter preglednosti svojega družabnega omrežja.