Uvodoma so pripravili turistično delavnico, namenjeno ameriškim organizatorjem potovanj, turističnim agencijam in medijem, zvečer pa še predstavitev nosilnih partnerjev projekta, glasbeni nastop Anje Bukovec in "slovensko večerjo".

Predstavniki ameriške turistične javnosti so lahko podrobneje spoznali Slovenijo in njene turistične produkte ter letošnje partnerje v projektu: Zavod za turizem Bled, Lokalno turistično organizacijo Sotočje, Medicinski center Rogaška in Steklarno Rogaška. Prisotne je nagovoril tudi slovenski veleposlanik v ZDA Roman Kirn.

Direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak je med drugim povedala, da je Slovenijo lani obiskalo več kot 41.500 ameriških gostov, letos pa je številka porasla za 12 odstotkov in Pakova pričakuje, da bo končni letošnji rezultat blizu rekordnega iz leta 2007. "Za nadaljevanje rasti na tem pomembnem trgu bo potrebna nadaljnja sistematična in celovita promocija države," je menila Pakova.

Glede rasti ameriških potovanj v tujino in s tem tudi v Slovenijo je optimističen tudi predsednik Ameriškega združenja turističnih agencij Terry Dale. "Povpraševanje na ameriškem trgu se ravna po dogajanju na Wall Streetu. Ko borze rastejo, raste tudi število potovanj. V naslednjih letih pričakujem stabilizacijo trga. Po pričakovanjih bo število potovanj v naslednjih letih naraščalo vse do leta 2014, ko se bo statistika približala rekordnim rezultatom iz let 2007 oziroma 2008," je dejal Dale.