Toda strategija zaenkrat še ni dosegla želenega uspeha, saj je prodaja v Evropi izjemno priljubljenega malčka Fiat 500 na severnoameriškem trgu v prvih desetih mesecih letošnjega leta dosegla le 21.380 vozil, kar je znatno manj od načrtovanih 50.000. Velik del krivde za to nosi tudi Chryslerjeva odločitev, da bo namesto prodaje Fiatovih vozil v obstoječih Chryslerjevih salonih odprl povsem nova in neodvisna predstavništva, namenjena izključno Fiatu.

Razlog za tako odločitev naj bi bila različna korporativna identiteta obeh družb, saj je Fiat osredotočen zlasti na manjša vozila, kot so že omenjeni Fiat 500, Panda in Punto. Ta pa bi se po besedah glavnega tržnika v družbi Olivierja Francoisa porazgubila med večjimi vozili iz Chryslerjeve skupine, kot sta terenca Jeep Cherokee in Dodge Ram. Z uvedbo lastnih prodajnih salonov pa bodo v prodajno izkušnjo uvedli nekaj Fiatove unikatnosti, pravi Francois.

Zamujena priložnost ali dolgoročna strategija?

S tem se deloma strinjajo tudi poznavalci, ki menijo, da je takšna strategija sicer povzročila nekaj padca prodaje po posameznih mesecih, toda dolgoročno, v obdobju parih let, se bo družbi to verjetno obrestovalo. Chrysler sicer v začetku prihodnjega leta sedanjim 120 prodajnim salonom namerava dodati 30 novih.

Kljub temu pa se legendarni italijanski proizvajalec pod vodstvom Sergia Marchionneja ne bo mogel povsem izogniti občutku zamujene priložnosti. Medtem ko je Chrysler odpiral prodajne salone, sta se namreč močna tekmeca, japonska Honda in Toyota, soočala z velikim izpadom proizvodnje zaradi posledic marčevske naravne katastrofe. Za razliko od Fiata so priložnost veliko bolje izkoristili tekmeci, saj se je prodaja nekaterih najhujših tekmecev Fiatu 500 v tem obdobju izstrelila v višave.