V LPP ugotavljajo, da se je od uvedbe novega plačilnega sistema v letu 2010, ko se je omogočilo prestopanje brez dodatnega plačila v roku 90 minut, zmanjšalo število uporabnikov terminskih splošnih in upokojenskih vozovnic. Ker ima to lahko negativen vpliv na razvoj javnega prevoza v Ljubljani, si v LPP želijo, da bi se delež terminskih vozovnic spet povečal.

Zato so oblikovali cenik, po katerem bi se vrednostna vozovnica za eno vožnjo s 1. januarjem 2012 z zdajšnjih 80 centov podražila za 50 odstotkov na 1,20 evra, medtem ko naj bi se terminske vozovnice podražile manj: šolska in splošna denimo za po tri evre, to je za 18 oz. devet odstotkov. Za mesečno upokojensko vozovnico pa bo še naprej treba odšteti 20 evrov.

Ljubljanski mestni svet bo o predlogu za zvišanje vozovnic razpravljal na seji 28. novembra, odzvali pa so se že uporabniki mestnega avtobusnega prevoza. V Koaliciji za trajnostno prometno politiko pravijo, da je skok cene vozovnic (pre)visok. Poleg tega ni pospremljen niti z nižjimi cenami mesečnih vozovnic niti s kampanjo, ki bi pojasnila, zakaj je koristno, da bi več ljudi imelo terminske vozovnice, kaj šele z ukrepi za zmanjšanje rabe osebnih avtomobilov, so zapisal v sporočilu za javnost.

Sprejemljiva bi se jim zdela le postopna podražitev enkratne vozovnice, vendar ob sočasnem znižanju cene mesečnih vozovnic, pospremljenem s hitrejšo zamenjavo odsluženih avtobusov z avtobusi na zemeljski plin, namensko porabo dela parkirnin za sofinanciranje javnega in nemotoriziranega prometa ter zvišanjem parkirnin za osebna vozila in razširitvijo parkirnih površin, na katerih se pobira parkirnina.

Poleg povečanja deleža terminskih vozovnic pa v LPP predlog za povišanje cen vozovnic utemeljujejo tudi z rastjo stroškov. Samo lani se je cena goriva povišala za 12,5 odstotka, zvišujejo se tudi stroški zavarovanja in dela. V letošnjem prvem polletju je imel LPP 3,6 milijona evrov izgube.