"Blagovno znamko HappyPek smo ustvarili z namenom, da ljudem skozi naše izdelke prinašamo veselje, rišemo nasmehe na obraz in napolnimo njihova srca s srečo," je pojasnil Tomaž Blatnik, lastnik Pekarne Blatnik in blagovne znamke HappyPek. "Dobrote pa ne želimo med ljudi širiti le prek naših izdelkov, pač pa tudi prek različnih dobrodelnih aktivnosti. Zato smo združili moči z društvom Rdeči noski, saj s svojim požrtvovalnim delom tudi oni podarjajo nasmehe tistim, ki so jih najbolj potrebni."

Paketki piškotkov nosijo fotografije svojih ambasadorjev – Denisa Avdića, Marka Potrča in Zlatka. (Foto: Marko Ocepek)

Eva Škofič Maurer, umetniška vodja Rdečih noskov, je akcijo pohvalila in označila za velikodušno. "Zahvaljujem se vsem pekom in vsem sladokuscem, ki se bodo sladkali s piškotki," je dejala in vsem, ki bodo piškotke kupili, položila na srce: "Najejte se jih brez slabe vesti – z dobrim občutkom, da ste pomagali prinesti dobro voljo v bolnišnice."

Akcija bo trajala vse do 30. novembra, v tem času pa bo paketke piškotov, ki bodo tudi jasno označeni, od 28. oktobra možno kupiti v vseh prodajalnah HappyPek v Ljubljani in Mariboru, od 1. novembra pa tudi v vseh večjih supermarketih TUŠ po Sloveniji, za simbolično ceno dveh evrov.

Od leve proti desni – Ana Lampret (asistentka pri projektu Rdeči noski), Neža Škofič Maurer (umetniška vodja Rdečih noskov), Marko Potrč, Denis Avdić in Zlatko (ambasadorji dobrodelne akcije) ter Anica in Tomaž Blatnik (lastnika Pekarne Blatnik in blagovne znamke HappyPek ter pobudnika dobrodelne akcije). (Foto: Marko Ocepek)