Šlo je za promocijsko oglasno prilogo, ki je videti kot časopis, a bralce pozivala naj v na volitvah obkrožijo številko 14. Na prvi strani je priloge je bilo jasno navedeno, da gre za oglasna priloga Slovenskega tednika, katere naročnik je bil Miro Petek.

Poslanec SDS je za Delo povedal, da je parlamentarna preiskovalna komisija, ki jo je vodila Župevčeva, je očitno pregledala njegov osebni račun. Opozoril je, da redno poravnava vse svoje obveznosti in da ni nikomur nič dolžan. Potrdil je, da je podjetju Progresija leta 2008 iz lastnega žepa plačal za tisk časopisa Petek, ki ga sam spisal in sam oblikoval. Petek je sicer v prvem, daljšem odgovoru Delu sporočil, da je plačal "tisk priloge Petek," v krajšem pa je zapisal, da gre za "časopis Petek". Časnik je odgovor poiskal, na spletu. Ugotovil je, da gre pravzaprav za oboje, torej za oglasno prilogo, ki ima obliko časopisa, saj na osmih straneh vsebuje članke pa tudi nagradno križanko in strip.

Miro Petek je tudi pojasnil, da je tisk oglasne priloge oziroma časopisa Petek plačal iz lastnega žepa, kar je Delo razumelo kot potrditev svoje informacije, da je znesek Progresiji nakazal z osebnega bančnega računa. Ker mora po zakonu o volilni kampanji vsak kandidat na volitvah, naj gre za stranko ali posameznika, prijaviti volilno kampanjo in odpreti volilni račun, je časnik slednje preverjal tudi v registru transakcijskih računov. Po tam dostopnih podatkih Petek ni odprl posebnega volilnega računa za volitve v državni zbor 2008.

Po izračunih Dela sta bila med družbami v državni lasti največja oglaševalca v Slovenskem tedniku Mobitel in Pošta Slovenje, pri čemer je večina državnih družb oglase kljub popustom preplačala. V Ekpresu so bili mnogi izmed sicer maloštevilnih oglasov objavljeni brezplačno.