A sočasno mnogi priznavajo, da je odločitev o letošnjem najboljšem od najboljših le še stvar "protokola". Vettel mora namreč na preostalih petih dirkah vsaj enkrat pripeljati v cilj kot najmanj deseti, Jenson Button pa bi moral na vseh zadnjih dirkah zmagati. Red Bull lahko na dirki na zanimivi stezi v Suzuki osvoji tudi naslov prvaka med konstruktorji, saj ima 138 točk prednosti, za osvojitev pa mora njihova prednost narasti na 172 točk. To pomeni, da bi jim ob dvojnem odstopu McLarnovih dirkačev zadostovalo prvo in peto mesto ali pa nova dvojna zmaga "rdečih bikov" proti enemu šestemu mestu McLarnovega dirkača. Toda to so vse preračunavanja, ki manj zanimajo tiste, ki vedo, kaj dirkače čaka na prihajajoči dirki, eden najbolj zaslužnih za letošnjo Red Bullovo prevlado in tehnični genij Adrian Newey pa pred dirko pravi: "Sebastian je zelo odločen, da naslov prvaka zapečati z zmago. Le 'križarjenje' po stezi in tretje, četrto ali peto mesto zanj ne prideta v poštev. In pri tem ima dobre karte v rokah, saj naj bi ta steza aerodinamično zelo ustrezala našemu dirkalniku."

Skupaj s Spa-Francorchampsom velja Suzuka za najbolj priljubljeno dirkališče večine dirkačev, saj je zasnovano v obliki številke osem, polno hitrih in zahtevnih ovinkov, med katerimi sta zloglasen ovinek R130 ali Spoon (žlica). "To je fenomenalna steza, saj je to dirkališče stare dirkaške šole. Čeprav so izboljšali varnost, je še vedno ostala taka kot nekoč. Zahtevna, tudi zahrbtna, enostavno steza, ki ne dopušča napak. Hiter krog si lahko pokvariš že v začetni kombinaciji ovinkov S. Ko si jih obvladal, nisi prišel še niti skozi prvo tretjino steze," je navdušen Mark Webber.

Pri McLarnu in Ferrariju se bodo očitno morali zadovoljiti z vlogo tistega, ki bo poskušal kar se da dolgo preprečevati Vettlov triumf. Nekoč ljubljenec ekipe McLaren Lewis Hamilton je na zadnjih nekaj dirkah napravil kar nekaj potez, ki niso naletele na odobravanje njegovih stanovskih kolegov in poznavalcev tega športa. A niso vsi taki kot Felipe Massa, ki še vedno pričakuje opravičilo od Britanca zaradi trčenja v Singapurju. Massa je na informacijo, da so mu malo pred trčenjem iz vodstva Ferrarija sporočili, da naj "kar se da učinkovito uniči Hamiltonovo dirko", le dejal, da se prek radijske zveze sliši marsikaj in da so bile te besede bolj namenjene njegovemu vzpodbujanju kot temu, da bi Hamiltona res spravil ob dober rezultat. Po drugi strani pa je Hamiltona v bran vzel Rubens Barrichello. "Ne bi bilo pošteno, če bi bil zdaj Hamilton kriv za vse. Velikokrat je bil pri vodstvu dirke tudi zato, ker največkrat prehiteva. Vse ni bilo v redu, a za vse tudi ni bil kriv le on. Je pač v ospredju in tako še bolj na očeh javnosti in TV-kamer. V bojih malce bolj v ozadju se dogajajo veliko hujše stvari, a tega po navadi TV-kamere in tudi vodstvo dirke niti ne zaznajo."

Kakor koli že, steza v Suzuki in možnost, da dobi formula ena novega svetovnega prvaka, bosta še dodatno prispevali k že tako zanimivim zapletom in razpletom v letošnji sezoni.