Na Zvezi potrošnikov Slovenije ob tem opozarjajo, da se prav v takih primerih pokaže, kako pomembno je, da se ob vsakem nakupu shrani račun. Potrošnik lahko le z računom namreč nedvomno dokaže, da je določenega dne kupil izdelek, katerega rok uporabe je že ob nakupu potekel. Če je reklamacija izdelka upravičena, je prodajalec potrošniku dolžan povrniti znesek nakupa izdelka ter vse stroške, ki jih je potrošnik imel z vračilom izdelka. Na zvezi potrošnikov svetujejo, da kupec morebitno reklamacijo zahteva v najkrajšem možnem času od nakupa. Načeloma prodajalec za napake odgovarja dve leti od prodaje izdelka, vendar bodo potrošniki že po tednu dni od nakupa težko dokazali, da so že kupili pokvarjen in odprt izdelek. Ker je za izvajanje nadzora nad kakovostjo živil odgovoren Inšpektorat za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, se lahko v omenjeni situaciji potrošnik obrne tudi nanj.