V Pipistrelu so za časnik povedali, da Taurus G4 nima nič skupnega s prejšnjim dvakratnim zmagovalcem natečaja. Gre za povsem novo letalo in izdelano posebej za tekmovanje. To je prvo štirisedežno letalo na električni pogon, ki je kadar koli letelo. Pipistrelov Taurus Electro je bilo leta 2007 prvo dvosedežno električno letalo na svetu.

Po pisanju Dela so od 13 prvotno prijavljenih ekip vse kriterije tekmovanja izpolnjevale le štiri, in sicer z letali E-Genius, PhoEnix, EcoEagle in Taurus G4. Ker mora po pravilih na tekmovanju sodelovati ameriški partner, Ajdovci tokrat sodelujejo s Penn State University oziroma njihovo razvojno in testno ekipo. Ekipa se tako uradno imenuje Pipistrel-USA.com. Poleg Boscarola slovensko ekipo sestavljajo dr. Gregor Veble, glavni aerodinamik projekta G4, Tine Tomažič, vodja projekta, Jure Tomažič, oče vseh električnih sistemov na letalu, Vid Plevnik, sokonstruktor strukture letala, in Franci Popit, ki skrbi, da je z letalom vse v redu.

Razplet tokratne bitke za naslov najboljšega letala prihodnosti bo znan najpozneje do 3. oktobra, ko bo tekmovanje končano.