Vettel je imel tudi to pot vse niti dirke trdno v svojih rokah, saj je vodil od starta do cilj, le najhitrejši krog na dirki mu je speljal Button, medtem ko so preostali dosedanji tekmeci za naslov prvaka zdaj dokončno izpadli iz igre. "Zelo sem zadovoljen, saj je bil dirkalnik ponovno odličen. V prav vseh odsekih steze sem bil najhitrejši, vozil sem lahko poljubno hitro in pri tem nadzoroval tekmece. Varnostni avtomobil je sicer izničil precej mojega vloženega dela, a tudi po ponovnem startu ni bilo kritično. Proti koncu me je Jenson sicer lovil, a malo mi je pomagal tudi promet na stezi," je povedal Sebastian Vettel.

Button ni bil povsem zadovoljen, ker so mu počasnejši dirkači preprečili lov na Vettla v sklepnem delu, a je bil z doseženim vseeno zadovoljen: "Razumem, da se je tukaj težko umakniti hitrejšemu dirkalniku, posebno če se še sam bojuješ za mesta. To mi je malo pokvarilo končni lov na Vettla, a če sem iskren, je bilo to največ, kar smo lahko dosegli. Enostavno nismo bili dovolj hitri za zmago." A bolj kot dogajanje v ospredju je bilo zanimivo takoj za najhitrejšimi. Lewis Hamilton je očitno po dobri in potrpežljivi dirki v Monzi ponovno pokazal, da je lahko tudi neučakan. Britanec se je skušal lotiti Felipa Masse, a se mu račun ni izšel in si je na Massovi zadnji pnevmatiki polomil sprednje krilce, Brazilec pa se je komaj privlekel v bokse z razpadlo pnevmatiko. Po dirki je bil Massa seveda temu primerno razburjen: "Nikoli se ne bo naučil, Lewis enostavno ne dojame. Vedno hoče igrati supermana, tudi tam, kjer to ni mogoče. Uničil mi je dirko, že na kvalifikacijah bi skoraj trčila. Povrh vsega se sploh noče pogovarjati, nikogar ne posluša, še svojega očeta ne." Lewis Hamilton si je z ta neuspeli manever prislužil kazensko vožnjo skozi bokse, med obema dirkačema pa se je iskrilo tudi po dirki, ko je Massa hotel spregovoriti nekaj besed s Hamiltonom, ta pa ga je precej razdraženo ignoriral.

Zelo pestro je bilo tudi okoli Michaela Schumacherja. Sedemkratni svetovni prvak je prav tako narobe ocenil razmere na stezi in se je katapultiral prek zadka Sergia Pereza visoko v zrak, na srečo pa so trd pristanek v zaščitnem zidu močno ublažili posebni dodatki na zidu. "Skušal sem skočiti mimo Pereza, ki je bil precej zunaj idealne linije, a v tistem trenutku je stopil s plina in nisem mogel več reagirati. Mislim, da sem poletel kar visoko, tudi udarec ob zaščitni zid ni bil nežen. A na srečo so sodobni standardi pri zavarovanju ograd zdaj tako dobri, da sem dobro prenesel ta udarec in se mi ni nič zgodilo," je povedal Michael Schumacher. Nekdanji večkratni svetovni prvak Niki Lauda je bil ob tem spodletelem Schumacherjevem manevru manj razumevajoč: "Perez je naredil to, kar je moral narediti glede na to, kje je bil v tistem trenutku na stezi. Michael bi moral to predvideti. Michael je naredil napako. Mislim, da ga zdaj najbolj boli dejstvo, da je Nico Rosberg prišel do točk, on pa ne."

Vodstvo dirke je po VN Singapurja opozorilo Schumacherja zaradi naleta na Pereza. Ekipi Lotus so izrekli kazen 10.000 dolarjev zaradi "nevarnega speljevanje po postanku v boksih", ko je Heikki Kovalainen skoraj trčil v vodilnega Vettla.