Znanosti lahko na tak način pomaga vsakdo, ki se pridruži projektu Planet Hunters(Lovci na planete). V sklopu projekta lahko pomagajo astrofizikom pregledati podatke, ki bi lahko peljali k odkritju novih planetov.

Podatke iz globin vesolja praviloma sortirajo računalniški algoritmi, ki so hitri in natančni, a včasih lahko isto delo ljudje še vedno opravimo bolje. "Pogosto ne moremo vnaprej pričakovati nenavadnih podatkov. Takrat vstopijo lovci na planete, se pravi javnost,“ je povedala Debra Fischer, profesorica astronomije na univerzi Yale in soustanoviteljica projekta Planet Hunters.

Do sedaj je pri projektu sodelovalo že okoli 40 tisoč ljudi s celega sveta. Fischerjeva pravi, da je delo lovcev na planete tako preprosto, da ga lahko izvajajo že otroci, prav tako pa je povedala, da  nekateri učitelji projekt  že izkoriščajo v svojih učilnicah.

"To je popolna priložnost, da sodelujejo tudi otroci, in da se resnično naučijo, kako poteka znanstveni proces, kaj je znanstvena metoda in kakšno je navdušenje ob odkritjih, ko še dovolj stari, da še lahko sprejmejo odločitve o svoji prihodnosti,“ je povedala Natalie Batalha, raziskovalka Nasine misije Kepler, s katero so do sedaj odkrili že več kot 1200 kandidatov za planete.