Formuli 1 se obeta veličasten praznik v senci mogočnih dreves kraljevega parka v Monzi in številnih rdečih (beri: Ferrarijevih) zastav, kjer bodo fanatični "tifosi" seveda zahtevali zmago črnega konjička iz Maranella. Že zaradi samega vzdušja, dirkaškega kaosa ob stezi (in običajno tudi na njej) in v okolici dirkališča je Monza postala pravi kraj, kamor mora vsak ljubitelj tega športa vsaj enkrat priti na ogled dirke v živo. Lesmo 1 in 2, Parabolica, Variante Ascari so imena ovinkov, ki so prava melodija v ušesih pravih ljubiteljev formule 1 in tudi dirkačev. Steza, ki je prizorišče dirk formule 1 neprekinjeno že od leta 1950, sicer sama po sebi ne predstavlja kakšnega posebnega izziva, a hitre in dolge ravnine so kot pisane na kožo sistemu pomičnega zadnjega krilca DRS, ki bi na tej dirki lahko ponovno poskrbel za številna prehitevanja. Konec koncev več kot 70 odstotkov steze dirkači prevozijo s polnim plinom, zato mnogi dirkači celo menijo, da bo vsega tega enostavno preveč, s precej bolj zamišljenimi pogledi pa naokoli hodijo pri Pirelliju.

Mehurjenje pnevmatik v Spaju in neupoštevanje njihovih nasvetov pri nastavitvi geometrije obes koles pri Red Bullu so jim dali misliti, zato so Italijani že precej omejili manevrski prostor ekipam s svojimi svetovalnimi podatki. Kako se bodo ekipe držale teh smernic, je seveda drugo vprašanje, a dejstvo je, da so pri Red Bullu na zadnji dirki tvegali veliko več, kot bi sicer. In to govori v prid domnevam, da je tehnična prednost rdečih bikov pred tekmeci že skorajda skopnela. Kar pa jih ne moti, da ne bi še vedno zmagovali, čeravno bo v Monzi težko ponoviti tak uspeh, kot so ga dosegli v Belgiji. Monza ima namreč nekaj svojih "zakonov", predvsem sta tukaj omenjena ovinka Lesmo, ki sta po eni strani zelo hitra, po drugi pa precej zaprta, ali pa dolg zadnji ovinek Parabolica, ki se na sredi prelomi v dva ločena ovinka. Če dirkač tam naredi napako, je prepuščen na milost in nemilost tekmecu na dolgi ciljni ravnini, ki se konča s povsem zaprto šikano. Tam pa je v preteklosti tudi že končalo dirko precej dirkačev.

Posebej pa se tega dirkališča z veseljem spominja Sebastian Vettel: leta 2008 je mladi Nemec tukaj z dirkalnikom ekipe Toro Rosso slavil svojo prvo zmago in napovedal pohod na sam vrh formule 1.