Dobava osebnih računalnikov na Kitajskem je v četrtletju zrasla za 14 odstotkov na okoli 18,5 milijona enot. S tem so prvič prehiteli ZDA, kjer je prodaja upadla za 4,8 odstotka na 17,7 milijona enot. Vrednost prodaje na Kitajskem je ob tem dosegla 11,9 milijarde evrov, v ZDA pa 11,7 milijarde.

Na celoletni ravni naj bi se sicer na Kitajskem prodalo nekaj več kot 72 milijonov enot, okoli milijon manj kot v ZDA. A že v letu 2012 naj bi trg zrasel kar za 18 odstotkov, s čimer bi Kitajska krepko prehitela prodanih prek 76 milijonov enot v ZDA.

Pri prodajnih številkah gre sicer zaenkrat še za ocene, a kljub temu poudarja pomen, ki ga ima rastoča kitajska potrošnja za svetovno gospodarstvo, saj je prodaja v drugem četrtletju predstavljala kar 22 odstotkov svetovnega računalniškega trga. Krepitev položaja pa ni omejena zgolj na potrošnjo, saj gre dobro tudi proizvajalcem. Tako je kitajski Lenovo, ki je leta 2005 kupil IBM-ov oddelek osebnih računalnikov, v drugem četrtletju skoraj podvojil dobiček na 123 milijonov dolarjev. Nasprotno pa je trenutno največji proizvajalec osebnih računalnikov HP oznanil, da se utegne kmalu umakniti iz panoge in se osredotočiti na trg programske opreme, s čimer bi sledil zgledu IBM-a.

Sicer pa računalniški trg ni edini, kjer Kitajska prevzema vodilno vlogo, saj je že leta 2009 ZDA speljala tudi naziv največjega svetovnega avtomobilskega trga.