"Za nekaj časa bomo zaustavili pregledovanje in potrjevanje novih projektov gradnje železnic," so v sredo sporočili iz kitajske vlade. Prav tako bodo temeljito pregledali vse projekte, ki trenutno le še čakajo na vladno potrditev.

Uprava kitajskih železnic je prav tako odredila znižanje največje dovoljene hitrosti, s katero lahko vozijo hitri vlaki, z 250 na 200 kilometrov na uro. Zatrdila je tudi, da bodo pristojne službe na vseh hitrih linijah izvedle preglede o izpolnjevanju varnostnih standardov.

V luči nesreče so se za dodatne varnostne preglede in začasno delno zaustavitev proizvodnje po pogostih tehničnih težavah hitrih vlakov, ki vozijo med Pekingom in Šanghajem, odločili tudi pri kitajskem državnem proizvajalcu hitrih vlakov China North Locomotive, še poroča ameriška tiskovna agencija AP.

Nesreča hitrega vlaka, v kateri je 23. julija umrlo 40 oseb, je močno spodkopala velikopotezne načrte Pekinga o vzpostavitvi največjega železniškega omrežja za hitre vlake na svetu, saj je povzročila ogorčen odziv javnosti.

Po nesreči so namreč vladno politiko kritizirali celo uradni državni mediji. Zaradi tovrstnih odzivov se je vlada odločila temeljito premisliti in v svojo politiko glede nadaljnje gradnje železnic vnesti obsežne spremembe.