Daljša izpostavljenost uporabi spletnih družbenih omrežij pri uporabnikih izzove "krizo identitete“ in željo po pozornosti, ki spominja na malčka, ki kliče: "Poglej me, mamica. Poglej, kaj sem naredil.“ Baronesa prav tako verjame, da imajo uporabniki posledično okrnjeno tudi sposobnost za osredotočenje in slabo razvite neverbalne veščine sporazumevanja, kot je vzpostavljanje stika s pogledom med pogovorom.

Baronesa Greenfield je sicer bivša direktorica britanskega raziskovalnega centra Kraljevi inštitut, o spletnih družbenih omrežjih pa je povedala: "Najbolj me skrbi banalnost večine reči, ki se dogajajo na Twitterju. Zakaj bi nekoga moralo zanimati, kaj je nekdo drug jedel za zajtrk?“

"Vse skupaj je videti, kot da so zapadli v nekako krizo identitete. To njihove možgane na nek način ohranja ujete v času.“

Za Facebookove uporabnike baronesa pravi, da čutijo potrebo, da bi postali "majhne zvezde“, ki jih drugi uporabniki opazujejo in občudujejo iz dneva v dan. Počnejo reči, ki so vredne za na Facebook, ker se identificirajo kot osebe, ki jih drugi poznajo.

"Zdi se, kot da živijo v svetu, ki ni resničen, temveč šteje zgolj to, kar si drugi mislijo o tebi ali 'kliknejo' nate. Pomislite na posledice za družbo, če bi ljudi bolj skrbelo, kaj si drugi mislijo o njih, kot kaj mislijo sami o sebi.“