Seveda pa bodo vse te teorije povsem odveč, če se bo značilno muhasto vreme v Eiflu pokazalo s pravim obrazom. Dirkači so na Nürburgringu vajeni vsega, zato tudi dež ne bo preveliko presenečenje. A petek je bil suh, zato so ga dirkači lahko izrabili za precej resne treninge. Kar nekaj dirkačev pa se je resno "sprehodilo" skozi izletne cone, še več pa jih je spoznalo, da je zaviranje na hladni in vetrovni stezi več kot zahrbtno. A kot je dejal Jackie Stewart, ki je stari 22-kilometrski stezi dal ime "zeleni pekel", se bo pravo razmerje moči pokazalo šele na kvalifikacijah: "Počakajmo še malo, ob petkih je steza po navadi še precej umazana, ekipe pa nočejo takoj porabiti vseh pnevmatik, ki jih imajo na voljo. Red Bull je tarča vseh ekip, dejstvo pa je, da bodo morali pri McLarnu nekaj narediti, in to zelo hitro, saj so predaleč od obeh vrha ekip."

Pri Renaultu pa forma pada iz dirke v dirko. Najnižjo točko so dosegli v Silverstonu, veliko pa je k temu pripomogel trenuten počitek v vetrovniku. Le-tega so morali namreč za dvanajst dni zapreti, ker so ga preuredili, da lahko v njem uporabljajo 60-odstotne makete dirkalnika, v dosedanjem pa so lahko delali na 50-odstotno pomanjšanih maketah. "Dvanajst dni nismo mogli nič delati na aerodinamiki dirkalnika. Poleg tega smo v fazi, ko se bomo odrekli sprednjemu izpušnemu sistemu, kar seveda zelo obremenjuje naše razvoje kapacitete," je povedal šef tehnikov pri Renaultu James Allison. Nov izpušni sistem, kakršnega ima tudi Red Bull, je kar 14 kilogramov lažji od dosedanjega.