Analitiki so namreč za prihodke, ti izključujejo provizije plačane partnerskim spletnim stranem, napovedovali le dvoodstotno zmanjšanje. Zaradi tega se je delnica podjetja, ki v zadnjih dveh mesecih beleži padec zaradi negotovosti glede investicije v kitajsko podjetje Alibaba, po objavi rezultatov pocenila za 2,4 odstotka, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

V Yahooju zmanjšanje prihodkov od prodaje pripisujejo predvsem delitvi prihodkov, ki se nanaša na Yahoojevo pogodbo o sodelovanju z ameriškim tehnološkim velikanom Microsoft. Yahoo in Microsoft sta leta 2009 sklenila partnerstvo na področju spletnega iskanja in oglaševanja, na podlagi katere mora Yahoo za uporabljene Microsoftove storitve del prihodkov nakazati Microsoftu.

Brez tega in drugih izrednih postavk ter provizij partnerjem bi Yahoo, ki ga vodi glavna izvršna direktorica Carol Bartz, v drugem četrtletju letos zabeležil enoodstotno rast prihodkov. Yahoo je sicer že v prvem četrtletju zabeležil zmanjšanje prihodkov in tudi čistega dobička na letni ravni.

Bartzova je pojasnila, da je največja težava tičala v potekajočem prestrukturiranju enote za trženje oglasnega prostora, saj zaradi te enostavno niso imeli dovolj ljudi za delo z velikimi strankami.

Delnica Yahooja se je sicer pocenila za več kot 20 odstotkov, odkar je Yahoo maja razkril, da je kitajsko podjetje Alibaba, v katerem ima Yahoo 43-odstoten delež, izločilo storitev za spletno plačevanje Alipay. To je namreč sprožilo dvome glede vrednosti Yahoojevega deleža v Alibabi. Bartzova pričakuje ugodno razrešitev te težave.

Danes 62-letna Bartzova je krmilo Yahooja prevzela januarja 2009, da bi Yahoo vrnila k dobičkonosnemu poslovanju in tako zmanjšala zaostanek za vodilnim Googlom. Po prevzemu vodenja se je lotila odpuščanj, zaprtja nekaterih storitev in drugih oblik zmanjševanja stroškov.