Na startu je najbolj kazalo lanskemu zmagovalcu Marku Webbru, ki pa ga je Sebastian Vettel ukanil že takoj na začetku. A udobno vodstvo mladega Nemca na vedno hitreje sušeči stezi ni bilo dovolj za zmago. "Vedeli smo, da je naša edina priložnost le v dobri strategiji na dirki. Osnovna hitrost je bila dobra, čeprav še ne povsem na nivoju Red Bulla, a bili smo ravno dovolj hitri, da nam Vettel v prvem delu dirke ni ušel predaleč. Na tej stezi nam je ogromno pomagal sistem DRS, pa seveda tudi KERS, oba sta delovala odlično, o tem, koliko in kako so nam pomagale razprtije okoli sistema za vmesno dodajanje plina, pa ne bi govoril. To so stvari, ki jih dirkači običajno težko komentiramo, o tem se bodo morali dogovoriti odgovorni v vseh ekipah. Je pa ta zmaga velika moralna vzpodbuda za nadaljevanje sezone," je zadovoljno povedal Fernando Alonso, ki je tako prvič od leta 2007 Ferrari popeljal na zmagovalni oder na dirki v Silverstonu.

Če so bili pri Red Bullu lahko zadovoljni s prvim delom dirke, pa je bil drugi vzorčni primer, kako lahko s slabo strategijo zmago prepustiš teoretično celo počasnejšemu tekmecu. "Težava pri postanku, ko smo morali zamenjati dvigalko za dirkalnik, me je seveda stala nekaj časa, do takrat smo imeli vse pod kontrolo. Saj je tudi drugo mesto zelo dobro, pomembno je, da nisem ostal brez točk. Moja napaka je bila verjetno le v tem, da sem bil v določenem delu dirke malce preveč grob do pnevmatik. A pošteno moramo priznati, da nas je to pot Ferrari premagal," je dodal Sebastian Vettel, ki pa se ni dotaknil vroče teme, ki bo v nadaljevanju še poskrbela za kakšno besedo. Proti koncu dirke je bil Mark Webber namreč vedno hitrejši, pošteno je vzel mero Lewisu Hamiltonu na tretjem mestu in se nato v zadnjih krogih lotil še Vettla. A pri vodstvu Red Bulla so menili, da je tveganje, da bi dirkača celo trčila, preveliko, zato so na zelo diplomatski način umirili Webbrove ambicije. Christian Horner, vodja Red Bulla, je po dirki povedal: "Nismo smeli tvegati preveč. Na prvem mestu je interes ekipe, že tako smo zmago na tak ali drugačen način prepustili tekmecu." Na vprašanje, ali je s tem Mark Webber dokončno izpadel iz boja za letošnji naslov prvaka, pa je Horner dejal, da ne, saj so z novimi pravili razmerja moči med tekmeci iz dirke v dirko drugačna.

Največji razočaranci v Silverstonu pa so zagotovo pri McLarnu. Srebrni so bili na zelo dobri poti, dokler sami niso iz igre vrgli Jensona Buttona. Pri postanku v boksih je med mehaniki prišlo do nesporazuma, mehanik, ki je hotel privijačiti sprednje desno kolo, je segel po nadomestni "pištoli", ker prva ni delovala, mehanik z "liziko" pa je dal Buttonu znak, da lahko spelje. Z nepritrjenim kolesom se je Anglež pripeljal le do izvoza iz boksov. Po drugi strani je bil Lewis Hamilton izredno hiter, celo hitrejši od predvidevanj, saj je porabil več goriva, kot so načrtovali, zato je moral v zadnjem delu dirke voziti precej bolj varčno, tako da se je v zadnjem krogu ostro boril s Felipom Masso za četrto mesto. Tekmeca sta celo malce trčila, a na koncu je četrto mesto le šlo v roke McLarnovemu dirkaču.

Kako se bo v prihodnje razpletla saga o prepovedi sistema za vmesno dodajanje plina, se bo razčistilo v prihodnjih dneh, dejstvo pa je, da lahko pri Red Bullu tudi takrat, ko naredijo napako, dirko končajo na zmagovalnih stopničkah. Tekmeci pa si podajajo štafetno palico glavnega izzivalca, a s tem največ pridobiva ravno Sebastian Vettel, ki bo 24. julija na Nürburgringu v Nemčiji znova napadel vrh.