Uporabnik hitro opazi, da je njegov račun Google+ povsem povezan z Googlovim brskalnikom in Gmailovim računom. Brskalniška zasnova Google+ pa pride najbolj do izraza pri podstrani Sparks, ki je nekakšna posodobitev Facebookovih interesov in omogoča širši nabor z Googlovim brskalnikom posredovanih povezanih vsebin. Sparks se sicer sliši kot velika grožnja za spam, a za zdaj deluje precej zanesljivo.

Poleg brskalniških elementov Google+ uvaja tudi nekatere druge nadgradnje Facebookovega formata. Najbolj dobrodošla novost je vsekakor uvedba krogov. Kot vedo Facebookovi uporabniki, ki so pridno nabirali prijatelje, postane količina prijateljev kmalu neobvladljiva. Poleg tega so praviloma uvrščeni na isto raven, brez razlikovanja med pravimi prijatelji in znanci, sorodniki, sodelavci, poslovnimi stiki in podobno. Kombinacija obeh pomanjkljivosti je pri Facebooku povzročila veliko težav z naknadnim ročnim ločevanjem prijateljev na bolj in manj privilegirane, ločitve oziroma zapore pa niso vedno delovale. Google+ z uvedbo krogov že v samem začetku olajša delo, ko uporabnik oblikuje preglednejše podmnožice prijateljev in nato preprosto izbira, s katerimi krogi ali posamezniki bi rad delil katere podatke.

Omembe vreden dodatek predstavljajo tudi videoklepetalnice. Kljub uvodnemu dvomu o potrebi takšne storitve pa prepriča predvsem možnost predvajanja posnetkov na Youtubu med videopogovori ali videokonferencami. Možnost sočasnega gledanja in komentiranja posnetkov vsekakor odpira veliko novih priložnosti, ki jih s Facebookovim klepetom do zdaj preprosto ni bilo mogoče uresničiti. Naravnost žalosten pa je nov Googlov gumb "+1", ki bi se lahko uvrstil na seznam najbolj neizvirnih ponaredkov v zgodovini spleta. Seveda gre za Googlovo različico Facebookovega gumba "všeč mi je".

Google+ z izjemo močnejših brskalnih elementov in nekaterih dobrih nadgradenj tudi sicer izredno spominja na Facebook, kar pa ni nujno prednost. Vprašanje je, čemu bi uporabniki zanemarili že ustvarjeno družbeno mrežo, da bi zgradili novo znotraj aplikacije, ki v resnici ne ponuja izrazitejših novosti. Najpogostejše pritožbe uporabnikov Facebooka z daljšim stažem se vrtijo predvsem okoli spama in sterilnosti izkušnje. To bodo verjetno tudi ključni izzivi, ki jih bo na poti do uspeha moral premagati Google+.