Igra je v grafičnem smislu precej zastarela. Naravnost zastrašujoče pa je dejstvo, da igralec težko opazi grafični napredek v primerjavi z Neverwinter Nights 2, ki so jo pri Obsidianu izdelali že pred pol desetletja, in tudi takrat ni bila grafično najpopolnejša igra. Vendar težave, ki jih ima Dungeon Siege III se ne ustavijo pri kozmetiki.

Te dopolnjuje precej neintuitiven način nadgrajevanja svojih junakov – v tem primeru štirih likov, ki so določeni v naprej – še bolj neintuitivne pa so tipke za izvajanje posebnih sposobnosti.

Med moteče elemente vsekakor šteje tudi odsotnost velikega zemljevida, ki ga sicer nadomestijo zlati biseri, katerim igralec lahko sledi do naslednje postaje svoje naloge.

Enega od svetlejših momentov igre predstavlja borilni sistem, ki, s hitrim menjavanjem med dvema borilnima veščinama pri vsakem liku, vnese dobro mero dinamike v igro. Igra tako ne glede na pomanjkljivosti obdrži prijetno stopnjo igralnosti, kar je svojevrsten uspeh, a je pod površjem tudi tu nekaj težav z izbiranjem nasprotnika.

Igra je igralna, a ponudi staro v stari preobleki in razširi seznam letošnjih razočaranj za dodaten naslov.

Dungeon Siege je dostopen za PC, PS3 in Xbox 360.

Minimalne sistemske zahteve za PC:

Windows XP SP3, Vista SP1, Windows 7 * Core 2 Duo 2,5 GHz ali boljši * ATI Radeon GD 3870, Nvidia 9800 GT ali boljša * 1,5 GB pomnilnika * 4 GB prostega diska * Internetna povezava za večigralski način