Na različnih območjih po celi Sloveniji prihaja do velikega števila okvar, kar povzroča ne samo velike stroške operaterjem in uporabnikom, pač pa ali predvsem nezadovoljstvo uporabnikov zaradi nedelovanja storitev ter sorazmerno dolge roke za odpravo napak in/ali zamenjavo potrebne opreme, opozarjajo na Telekomu Slovenije.

Povečano število napak in posledice čutijo vsi operaterji in ponudniki storitev elektronskih komunikacij in njihovi uporabniki. Možnost okvar na napravah, zlasti tistih, ki omogočajo širokopasovne storitve (modem, komunikator, osebni računalnik), je veliko večja kot sicer. Uporabniki telekomunikacijskih storitev lahko možnosti nastanka okvar s pravočasnim in pravilnim ukrepanjem bistveno zmanjšajo že sami.

Dovolj že izklopiti naprave iz električnega omrežja

Dovolj je že, če uporabniki pred ali med nevihtami izklopijo vse naprave iz električnega in telefonskega omrežja ali pa uporabljajo kakovostno prenapetostno zaščito, ki je v specializiranih trgovinah na voljo po sorazmerno ugodnih cenah. Vsekakor pa je nakup teh naprav cenejši od stroškov popravil in nakupa nove opreme v primeru poškodb zaradi atmosferskih motenj. Vse to sicer velja tudi za vse druge električne naprave po stanovanjih ali hišah. Za varnost opreme in naprav naj poskrbijo tudi takrat, ko jih ni doma, med dopusti in drugimi daljšimi odsotnostmi, zlasti še, če so vremenski obeti slabi.

Zaradi očitnih podnebnih sprememb, ki s sabo prinašajo izredne vremenske pojave, kakršnih še pred nekaj leti nismo bili vajeni, so možnosti nastanka okvar na telekomunikacijskem omrežju in napravah danes veliko večje, še sporočajo s Telekoma Slovenije, kjer si prizadevajo osvestiti uporabnike o pravilnem ravnanju z opremo.