Avstralski preiskovalci so ugotovili, da so bile težave posledica drgnjenja slabo nameščene komponente motorja ob steno cevi, ki v motor dovaja gorivo, zaradi česar so nastale razpoke. Sledilo je puščanje goriva in nato požar, ki je poškodoval motor. Okvara je letalo kmalu po vzletu z letališča v Singapurju prisilila v zasilni pristanek.

Qantas je takrat začasno prenehal leteti z vsemi šestimi letali tipa airbus A380, po temeljitih pregledih motorjev pa jih je čez nekaj tednov začel postopoma znova uporabljati. Sporni motor trent 900 sta poleg Qantasa uporabljali tudi singapurska in nemška letalska družba, Singapore Airlines in Lufthansa. Po incidentu so zamenjali več deset motorjev.

Qantas je kmalu po dogodku na avstralskem zveznem sodišču vložil odškodninsko tožbo proti Rolls-Roycu, a kot so danes sporočili, dosežena poravnava pomeni ustavitev sodnega postopka, poroča francoska tiskovna agencija AFP.