"Oba potnika v jadralnem letalu sta bila izkušena pilota. Rajtar več kot devetdeset dni ni bil v zraku in je po pravilih moral opraviti kontrolni let na dvojnih komandah," je povedal upravnik športnega letališča Moškanjci Aleksander Čuš. Le tri minute po vzletu je bilo jadralno letalo še v aero zapregi, nato je eden od pilotov odklopil priključek. Na njivo je strmoglavilo z višine šestdesetih metrov. "Vse je potekalo normalno do prvega zavoja. Čutil sem, kako me je potegnilo, vendar pri termiki to ni nič neobičajnega. Nato sta se odpela in strmoglavila," je dejal pilot vlečnega letala Ivan Ivanuša. Po pričanju očividcev naj bi bil Čuš ukleščen v razbitinah, toda pri zavesti, dejal: "Odpovedale so komande." Rajtar, ki je v sončnem in jadranju primernem dnevu sedel na sprednjem sedežu, je umrl na kraju nesreče.

Ponesrečeno letalo so, tako Aleksander Čuš, letos pozimi kupili v Nemčiji od posrednika, ki ima ustrezne dokumente za servis in registracijo. Lani je namreč evropska organizacija za letenje (Easa) prizemljila vsa jadralna letala tipa Blanik 13, v Aeroklubu Ptuj so imeli dve. Včeraj popoldne so bili na delu preiskovalci, vendar v klubu uradnega pojasnila, kaj je povzročilo tragedijo, po izkušnjah ne pričakujejo prej kot v roku enega leta. A ker sta oba z bogatimi izkušnjami, obstaja sum, da je šlo za tehnično okvaro. Alojz Čuš je pilot jadralnega in motornega letala. Leti več kot petdeset let, med drugim je bil državni prvak. Zadnjih trideset let je inštruktor in ima za seboj najmanj tisoč petsto ur poučevanja. Miran Rajtar je bil sprva padalec in zadnjih dvajset let rekreativni jadralec.