Prah po turbulentni dirki v Monaku se je komaj polegel, a to še ne pomeni, da bo v Montrealu bolj dolgočasno. Nasprotno, zahtevna in precej nevarna steza, ki leži na leta 1965 ustvarjenem otoku sredi reke Svetega Lavrenca (material za nasutje otoka so dobili pri gradnji montrealske podzemne železnice), je že v preteklosti ponudila veliko zanimivega dogajanja. Poleg tega velja za eno manj varnih, saj je po zasnovi - med letom je namreč tam park za prebivalce Montreala - vse prej kot dirkališče, svoje pa po navadi dodajo spolzek asfalt in "lokalni prebivalci", kolonija svizcev, ki s tekanjem po stezi ogroža sebe in dirkače.

Mesto bo ta konec tedna živelo s formulo 1, čeprav Kanadčani nimajo svojega dirkača, vseeno pa je duh družine Villeneuve še vedno zelo močan. Poleg tega, da je dirkališče od središča mesta oddaljeno vsega nekaj minut vožnje z avtomobilom, ponuja pravo priložnost za različne "dogodivščine". Eden tistih, ki imajo posebne spomine na to mesto, je tudi svetovni prvak Sebastian Vettel. Nemec je namreč leta 2007 po nesreči Roberta Kubice v Montrealu dobil prvo priložnost v dirkalniku formule 1. Na naslednji dirki v Indianapolisu je osvojil osmo mesto in s tem postal najmlajši dirkač formule 1 v zgodovini tega športa, ki je na svoji prvi dirki prišel do točk. In že takrat je Vettel, ko je kot 19-letni dirkač pri BMW Sauberju delal kot testni voznik, spoznaval čare Montreala. "Sauberjevi mehaniki so me odvlekli v enega od seks lokalov. Ko sta se dekleti na odru lotili druga druge, sem kar pobegnil iz lokala," se spominja Sebastian Vettel.

Dirkači se v Montreal po navadi odpravijo precej zgodaj, saj se morajo navaditi na časovno razliko, zlato pravilo pri 7,5-urnem poletu iz Evrope v Kanado pa je, da niti za trenutek ne smeš zatisniti očesa. "Čas si po navadi krajšam z ogledom dveh filmov, ko pa postane zares naporno, se zamotim s poslušanjem glasbe. V Montreal konec koncev priletimo sredi dneva in potem moraš nekako zdržati do večera. Če ti to uspe, se hitro navadiš na nov bioritem," dodaja Vettel.

Več kot očitno pa letos ne bomo videli dirke v Bahrajnu, ki je v začetku sezone odpadla zaradi nemirov v tej državi. Bernie Ecclestone je na vsak način skušal Bahrajn še nekako vriniti v letošnji koledar, zadnja zamisel je bila, da bi bila dirka konec oktobra, s čimer bi se letošnja sezona končala šele 11. decembra. Ecclestone se ni mogel upreti bahrajnskim dolarjem, lahko pa so se jim uprle ekipe, ki so odločno protestirale proti tako poznemu koncu sezone, zato so pri FIA na koncu očitno le popustili in za letošnjo sezono dirko v Bahrajnu dokončno "pokopali".

A zdaj je pred dirkači kanadski izziv, ki bo prinesel tudi nekaj novosti. Najbolj pomembna je ta, da bosta zdaj na stezi dva odseka, na katerih bodo dirkači lahko uporabljali sistem zložljivega krilca DRS. Mnogi dvomijo, da je to dobra rešitev, kajti tisti dirkač, ki ga bo tekmec prehitel v prvem odseku, bo to "napako" lahko popravil v naslednjem odseku. A če nič drugega, bomo gledalci lahko uživali v prehitevanjih, še vedo pa ostajajo Pirellijeve pnevmatike najodločilnejši zunanji dejavnik, ki bo odločal o zmagi in porazu.