General Motors bo denimo za modernizacijo svojih obratov v Rusiji namenil milijardo dolarjev, Volkswagen pa bo v ruski trg investiral 900 milijonov dolarjev, je poročala ruska tiskovna agencija Ria Novosti.

Edini tuji proizvajalec avtomobilov v Rusiji, ki še ni prispeval podpisa za novi režim, je Fiat. Se je pa ta družba zavezala k povečanju svoje proizvodnje v Rusiji s sedanjih 25.000 vozil na 120.000 vozil letno. Obenem je napovedala tudi izgradnjo nove tovarne motorjev.

Sicer pa je Rusija - preden jo je leta 2009 zajela gospodarska kriza - Nemčiji skoraj prevzela naslov največjega avtomobilskega trga v Evropi. Zdaj je ta država na področju proizvodnje avtomobilov uspešno okrevala, pri čemer ji je s subvencijami pomagala tudi država.

V tej luči analitiki napovedujejo, da bo Rusija do leta 2020 postala šesti največji proizvajalec avtomobilov na svetu, medtem ko zdaj na tej lestvici zaseda deseto mesto.

Na drugi strani naj bi avtomobilski trg v Evropi v prihodnje stagniral. In prav zato se proizvajalci vozil odločajo, da priložnost poiščejo v Rusiji. Tamkajšnji trg namreč nudi različne prednosti. Ruska vlada je med drugim proizvajalce avtomobilov za obdobje osmih let oprostila plačila dajatev, vezanih na uvoz potrebnih avtomobilskih delov. V zameno se morajo podjetja zavezati, da bodo do leta 2015 sestavila vsaj 300.000 avtomobilov na leto.