Preden je v formulo 1 prišel zdaj dvakratni svetovni prvak Alonso, so bile tribune na dirkališču Montmelo severovzhodno od Barcelone precej prazne, na njih pa so bili v glavnem nešpanski ljubitelji tega športa. Spominjamo se, ko smo na predvečer dirke v Barceloni spraševali taksista, ali si bo šel v nedeljo ogledat dirko, pa je le neumno rekel, da nič ne ve, o kakšni dirki mu govorimo. "Motociklizem, to je pravo, to je za nas," je rekel.

A časi se spreminjajo. Tako kot je svoj razcvet doživela Nemčija z Michaelom Schumacherjem, so Španci dolgo časa jadrali na krilih uspehov Fernanda Alonsa. Uspehi v ekipi Renault so dali nov zagon ljubiteljem tega športa, priljubljenost pa se zdaj, ko imajo na sporedu še eno dirko na njihovih tleh v Valencii, še povečuje. Dodatna motivacija za Špance je verjetno tudi novica, da je Fernando Alonso podaljšal pogodbo s Ferrarijem do leta 2016. Sedanja pogodba bi se iztekla konec leta 2012. "Zelo sem počaščen, da lahko pri Ferrariju ostanem še nekaj let. Verjetno bom tudi kariero končal kar pri njih," je razložil Fernando Alonso.

Veliko razburjanja med ekipami pa je povzročila odločitev FIA, da prepove uporabo dodajanja plina v fazi zaviranja dirkalnika. Kar 90 odstotkov ekip namreč zdaj uporablja sistem, pri katerem tok izpušnih plinov izrablja za ustvarjanje podtlaka pod dirkalnikom, s čimer se izboljša njegova lega na stezi, sistem pa samodejno dodaja plin tudi v fazi zaviranja dirkalnika (motor v tem času deluje s 100-odstotno odprtim plinom) in s tem skrbi za stalen in nemoten tok izpušnih plinov. Po novi uredbi bodo morale ekipe delovanje motorja prilagoditi tako, da se bo v fazi zaviranja lahko dodajalo največ 10 odstotkov plina. S to novo določbo bo po ocenah poznavalcev najbolj oškodovana ravno ekipa Red Bull, njihov vodja Christian Horner pa je dodal, da je to cena uspešnosti, ki jo morajo plačati.

Veliko se govori tudi o koledarju dirk, ki se je zaradi odpovedi prve dirke sezone v Bahrajnu dodobra zapletel. Zdaj naj bi VN Bahrajna na vsak način želeli uvrstiti v koledar, in sicer na mesto, kjer je bila predvidena VN Indije, torej 30. oktobra, VN Indije pa bila kot zadnja dirka sezone na vrsti 4. decembra. Vsi pa si želijo, da bi v Barceloni videli dirko z veliko prehitevanji, kajti v zgodovini te dirke je bilo teh zaradi konfiguracije steze prej premalo kot preveč. 880 metrov dolga ciljna ravnina bi bila idealna, če vanjo ne bi vodil sorazmerno hiter zadnji ovinek, ki onemogoča, da bi dirkalniki vozili bližje skupaj, poleg tega pa ekipe izredno dobro poznajo stezo, saj na njej opravijo veliko večino zimskih testiranj. Če bodo novi pripomočki, predvsem pa Pirellijeve pnevmatike, letos kaj pomagali, bomo videli v nedeljo.