Kako ga tudi ne bi imeli, saj je posebno Sebastian Vettel v odlični formi. "Sebastian je letos postavil novo zgornjo mejo, dodatnega poleta mu je dal predvsem naslov svetovnega prvaka. Mislim, da se v tem skriva letošnja prednost proti tekmecem. Mark Webber ne vozi nič počasneje kot lani, le Sebastianu gre vse tako dobro od rok. Ujel se je z dirkalnikom in novimi pnevmatikami, predvsem pa je spremenil način dela," je pripovedoval tehnični direktor Red Bulla Adrian Newey ter dodal: "Zdaj še bolj skuša priti do dna vsem podrobnostim, še bolj skuša razumeti delovanje posameznega sklopa dirkalnika." Kar pa Neweyja najbolj preseneča, je, da se Vettel neverjetno hitro uči in da letos ni naredil dveh enakih napak. Lani teh ni manjkalo, pa je vseeno postal prvak, in če letos ne bo po nepotrebnem "oddajal" točk tekmecem, ga bodo preostali dirkači le stežka ustavili.

A skrivnost ni le v napredovanju mladega Nemca, temveč v dejstvu, da so letos vsi dirkači postavljeni pred novo nalogo, ki sliši na ime Pirelli. Pnevmatike so bile namreč že do zdaj eden največjih dejavnikov, ki so odločali o zmagi ali porazu, letošnje pa kravžljajo možgane tako inženirjem kot strategom in dirkačem. Kritik, da so pnevmatike letos premalo zdržljive, je bilo kar nekaj, zdaj pri Pirelliju obljubljajo, da bodo nekaj stvari spremenili in to že v Barceloni. Italijani so namreč povedali, da bodo v Španiji predstavili novo generacijo trših pnevmatik, ki so jo precej preskušali na prostih treningih na prejšnji dirki v Turčiji, te pa na bi bile bolj zdržljive, s čimer se bo še povečala razlika med tršimi in mehkimi pnevmatikami. Vseeno njihovi inženirji pričakujejo, da bodo tudi v Barceloni dirkači morali po trikrat ustaviti v boksih.

Konfiguracija steze v Španiji, na kateri smo v preteklosti videli več dolgočasnih dirk kot ne, saj je prehitevanje na njej precej težko, bo tudi nova priložnost, da se "umetni" ukrepi za olajšanje prehitevanja ponovno pokažejo v pozitivni luči. Predvsem veliko pričakujejo od sistema DRS (pomičnega zadnjega krilca), ki pa je dvignil nekaj prahu v pogovorih za naslednjo dirko v Monaku. Kljub opozorilom dirkačev se je FIA odločila, da bodo ta sistem lahko dirkači uporabljali tudi na preizkušnji na zavitih ulicah male kneževine, dirka pa bo na sporedu vsega teden dni po VN Španije.

A bolj kot DRS in pnevmatike pa trenutno pozornost medijev zbuja še nova afera dirkača Adriana Sutila. Nemec, ki sicer velja za izredno mirnega in kultiviranega človeka, odlično namreč igra tudi klavir, se je po dirki v Šanghaju na privatni zabavi v čast zmagovalca Lewisa Hamiltona zapletel v spor z Ericom Luxom, enim od vodilnih mož pri podjetju Genii Capital, 100-odstotnim lastnikom ekipe Renault F1. Spor se je končal s šivanjem ureznine pri Luxu ter kazensko ovadbo proti Sutilu, ki zatrjuje, da se je vse skupaj zgodilo povsem po nesreči.