Kakšni so bili vaši prvi občutki, ko ste prišli na reli v Slovenijo?

Slovenija mi sicer ni bila povsem neznana, a sem prišel na ta reli s precejšnjo "luknjo" v poznavanju reli razmer. Dirke sem se veselil, saj sem dobil v roke dober dirkalnik, škoda fabia S2000 ta trenutek spada v vrh v svojem segmentu, iz pripovedovanj pa sem izvedel, da bo to zahtevna preizkušnja. In res je bila.

Kaj vas je najbolj presenetilo?

Asfalt. Vsekakor asfalt, ki je pri vas izredno spolzek že, ko je suho. Česa takega pri nas nismo vajeni, prav tako v Italiji dirkači ne sekajo ovinkov tako brezkompromisno kot pri vas, zato se na cesto zmeče ogromno kamenja, peska in druge umazanije. Zato sem moral prilagoditi tudi način vožnje. Tako sem še na samem reliju spoznaval določene stvari, a sem hitro ujel "domači" ritem.

Kakšne pa so bile potem razmere na trasah?

Zelo zahtevne. Poleg drsečega asfalta so svoje naredile tudi zahtevno speljane hitrostne preizkušnje, v katerih sem užival, saj je bil tudi boj za zmago res vroč. Čeprav nas je zadnja dva dneva tudi malo zeblo. Prvi dan je šlo vse po načrtih, hitro sem se navadil dirkalnika, čeprav sem lahko opravil zelo malo testov oziroma prilagajanj, toliko, kolikor je dovoljeno. A ko enkrat sediš v pravem reli dirkalniku, postane vse hitro zelo domače. Drugi in tretji dan pa sta zaradi dežja postala zgodba zase.

Ravno dež vam jo je najbolj zagodel, privoščili ste si tudi napako?

Res je, z dežjem se je vse skupaj zelo spremenilo. Tekmeci so imeli nekaj teoretične prednosti, ker so poznali reli oziroma so vedeli, kaj jih čaka. Mi pa smo se ušteli pri pripravi pnevmatik za dež. Že po prvih kilometrih in prvi vožnji na hitrostno preizkušnjo nama je bilo s sovoznikom Baggiom hitro jasno, da bomo težko zmagali na tej dirki. Dirkalnik je imel enostavno premalo oprijema. Škoda, v rokah sva imela dirkalnik, ki je bil v marsičem boljši od tekmecev, a tudi to je dirkanje. Tekmeci so tudi imeli odlične avtomobile, ki so v dežju, to vem iz lastnih izkušenj, zelo dobri, na primer Subarujeva impreza.

Ko ste spoznali, da vam tekmec v vodstvu uhaja, ste prilagodili vožnjo?

Da, malo sem jo. V moji dirkaški karieri sem se naučil tudi to, da ne smeš riniti z glavo skozi zid, ampak moraš iz danih okoliščin potegniti največ. Mislim, da nama je to v teh razmerah lepo uspelo. Zmaga je sicer pomembna, a sem moral misliti še na druge stvari. Za vso ekipo je vsaka točka slovenskega državnega prvenstva zelo pomembna, poleg tega pa bova s to ekipo in škodo fabio naslednji konec tedna nastopila še na reliju na Hrvaškem, ki šteje tudi za evropsko prvenstvo. Res si nisem želel, da bi ob vsem tem v dežju razbila avtomobil.

Se boste v prihodnje še kdaj vrnili na dirko v Slovenijo?

Mogoče, zakaj ne? Vem, da sem na reli Saturnus prišel kot zamenjava za Aleksa Humarja, ponudila se mi je lepa priložnost, ki sem jo izkoristil. Ne vem sicer, kako okreva Aleks po poškodbi zaradi padca s kolesom, a v avtomobil verjetno ne bo sedel prej kot v dveh ali treh mesecih. Ekipa mora s fabio odpeljati toliko in toliko relijev, zato sem vedno pripravljen ponovno vskočiti, vsaj za kakšen reli ali dva.