Glavni razlog za selitev onstran meje je, da v ZDA, kamor bi lahko prodali kar tretjino proizvodnje, ne morejo prodajati direktno, saj Slovenija z ZDA nima podpisanega bilateralnega sporazuma. Ta pa predstavlja pogoj, da lahko slovenska podjetja letala in letalsko opremo sploh prodajajo na ameriško tržišče. Ker sporazuma še ni na vidiku, bo ajdovsko podjetje štiri- in večsedežna letala v ZDA prodajalo pod blagovno znamko Pipistrel Italia. "Na žalost," kot je že pred časom pripomnil Boscarol.

Ponudba italijanskega direktorata za letalstvo, da bi proizvodno halo postavili na zemljišču ob letališču na Rojah v bližini Gorice, ki že desetletja sameva, je tako vse bliže realizaciji. Boscarol je na nedavnem obisku pri goriških upraviteljih tudi povedal, da že imajo industrijske partnerje, pohvalil je značilnosti goriškega letališča, kjer ne piha burja, ki je značilna za ajdovsko letališče, preselili pa naj bi se v dveh ali treh letih. Zagotovili naj bi tudi 200 novih delovnih mest.

Župan Gorice Ettore Romoli, ki že od vsega začetka podpira zamisel Boscarola, pa je povedal, da je to prvi resen gospodarski načrt po padcu meje. Izrazil je tudi željo, da bi še več slovenskih podjetij svojo dejavnost preselilo na drugo stran meje in nasprotno, da bi se tudi italijanska podjetja selila v Slovenijo. Ker sta lastnici letališča občina Gorica in občina Sovodnje ob Soči, je tudi obljubil, da bo o vsem obvestil tudi sovodenjsko županjo.

Izvedbo projekta na Rojah, kjer naj bi že letos začeli graditi obrat na 10.000 kvadratnih metrih površin, lahko upočasni kvečjemu urbanistična zakonodaja, pa opozarjajo na občini Sovodnje ob Soči, saj bo po vsej verjetnosti treba izdelati še podrobni prostorski načrt za celotno območje letališča.