Na dirkah zunaj Evrope bo to zelo težko, kajti razvoj dirkalnikov je na prekooceanskih dirkah precej počasnejši in veliko bolj teoretičen kot kasneje, ko se ekipe selijo na stari kontinent. A vseeno pri McLarnu in Ferrariju še niso vrgli puške v koruzo, čeprav so eni in drugi potihoma že sprijaznjeni, da bo letošnji lov na Red Bull še težji kot lanski. A povsem nemogoč preobrat tudi v tej sezoni ni, kajti vprašanj je v današnji formuli ena vsaj toliko kot odgovorov in nasprotno.

Kje tiči skrivnost Red Bulla? Vsakdo bo seveda rekel, da v Adrianu Neweyju. Inženir je očitno na kolesa spet postavil dirkalnik, ki je napolnjen s celo vrsto tehničnih zamisli in detajlov, ki na stezi prevesijo možnosti v Vettlovo korist. Namenoma tukaj izpuščamo Marka Webbra, ki se tudi počasi zaveda, da je bil na prvih dveh dirkah več kot očitno v Nemčevi senci. "Ne morem govoriti o kakšni paniki. Pred nami je še sedemnajst dirk, vsi skupaj smo postavljeni pred nekaj novih dejstev, zato smo še v nekakšni fazi učenja. Predolgo sem že v tem športu, da bi se preveč oziral na mnenja drugih. Še naprej bom delal tako, kot sem vajen, in to je to," je dejal Avstralec.

Precej bolj upogljivo sprednje krilce pri Red Bullu je stvar, ki si jo tekmeci že natančno ogledujejo in jo bodo skušali čim prej kopirati. A ni le sprednje krilce tisto, ki tekmecem zbuja precej skrbi. Še bolj jih skrbi dejstvo, da je Vettel dve zmagi osvojil tudi brez uporabe sistema KERS. "Na prvi dirki ga sploh nismo imeli aktiviranega, na drugi sem ga uporabil le na startu, lahko bi ga na koncu dirke, a ni bilo nobene potrebe. Res pa je, da se bo zdaj z vsako dirko bolj poznalo, če sistema ne bomo usposobili v celoti. Prepričan sem, da ga bom že v Šanghaju lahko uporabljal tako kot naši tekmeci," je dejal Sebastian Vettel. Nemec je bil ob prihodu v Šanghaj tarča številnih lovcev na avtograme, čeprav se mu je že na letališču pripetila precej smešna stvar. Kot aktualni svetovni prvak in zmagovalec otvoritvenih dirk sezone je pri številnih ljubiteljih formule ena še bolj priljubljen, Kitajci pa si vse skupaj včasih razlagajo povsem po svoje. "Naval ob prihodu na letališče je bil res velik, tega smo sicer že vajeni, le da so me to pot navijači zamenjali s Fernandom Alonsom," je še pristavil Vettel.

Kako se bodo na tem dirkališču, ki ima kar precej ravnih odsekov, obnesli sistemi za pomoč pri prehitevanju, pa je novo vprašanje. Nekateri so zdaj mnenja, da je bilo v Maleziji kar preveč postankov v boksih, dirkače pa še vedno najbolj skrbi prevelika obraba pnevmatik. In njihovi ostanki, ki so se med dirko nabirali tik ob idealni liniji, zaradi katerih je prenekateri dirkač zajadral s steze. Kot na primer Vitalij Petrov, ki je po pravem dirkaškem poletu celo tako poškodoval školjko dirkalnika, da bo moral v Šanghaju uporabiti povsem novo. A če nič drugega, bodo morali biti zdaj dirkači še bolj previdni, njihovi strategi pa še bolj pametni.