Po Batageljevih besedah je bila petina vseh gostov iz sosednje Italije, na drugem mestu so z 12 odstotki Nemci, šele na tretjem so z manj kot 11-odstotnim deležem Slovenci. Nenehno se povečuje tudi obisk Japoncev, ki so v lanskem letu predstavljali že šest odstotkov vseh gostov.

Prihodki družbe Postojnska jama so v letu 2010 znašali dobrih deset milijonov evrov in so bili za štiri odstotke manjši kot leto poprej. Družba je s tem ustvarila 645.000 evrov dobička, od katerega bodo 20 odstotkov namenili za dividende lastnikoma, ostalo pa novim investicijam. Na vsakega izmed 110 zaposlenih v družbi so ustvarili 42.500 evrov dodane vrednosti.

Letošnja pričakovanja so ob številnih vlaganjih v infrastrukturo in posodobitve v in ob sami jami še večja, saj želijo ustvariti za milijon evrov dobička. Tako bodo tudi lažje in hitreje obnovili hotel Jama, ki je trenutno zaprt, družba pa je tako ostala tudi brez prenočitvenih zmogljivosti. V nekdanjem bazenu ob hotelu bodo predvidoma že konec tega leta odprli muzejsko zbirko Homogeo, za ureditev katere bodo skupno s prenovo prostora porabili okrog milijon evrov.

V kratkem bodo v sami Postojnski jami začela delovati tudi prva podzemna čistilna naprava na svetu. Investicija je veljala 336.000 evrov, skupaj s prenovo razstavno-prodajnega objekta v Koncertni dvorani bo predvidoma zaključena in predana v uporabo v prvih majskih dneh. V Koncertni dvorani bodo ponovno uredili tudi poštni urad, ki je že deloval v času med obema svetovnima vojnama, odkoder bodo obiskovalci lahko poslali razglednice, mladim pa bo omogočeno pošiljanje elektronskih razglednic preko spletnega portala.

Prav mladim bodo v prihodnje namenjene številne marketinške akcije, med katerimi je Batagelj omenil tudi popolno prenovo spletnih strani ter nov sistem vstopnin. Vstopnice bo poslej mogoče kupiti tudi preko spleta, z upravljalci ostalih slovenskih turističnih znamenitosti pa razmišljajo tudi o enotni vstopnici za vse najbolj obiskane turistične kraje v Sloveniji, ki bo naprodaj tudi na bencinskih servisih.