Relija, v katerem bodo dirkači odpeljali 176 kilometrov v 12 hitrostnih preizkušnjah (88 odstotkov na asfaltu in 12 na makadamu), vsega skupaj pa bo reli sicer dolg 378 kilometrov, se udeležuje 125 posadk iz sedmih držav (Rusija, Italija, Nemčija, Češka, Poljska, Avstrija in Slovenija), med katerimi je 31 slovenskih hitrih fantov. V eni najbolj zanimivih kategorij, razredu 2 (v njem nastopajo dirkači z avtomobili S2000), med temi pa bi lahko tudi iskali favorita za zmago na uvodnem reliju sezone. Za Avstrijo nastopajo Baumschlager (Škoda), Waldherr (Volkswagen) in Winter (Peugeot), slovenske barve pa bosta branila Rok Turk (Peugeot) in Aleks Humar (Škoda).

S tem se poznavalci slovenske reli scene nadejajo, da se bo ta šport tudi na naših tleh počasi pobral, kajti krizne razmere so dodobra načele proračun marsikatere posadke ali njihovega sponzorja. Vseeno ocenjujejo, da bo letošnja sezona za državno prvenstvo kakovostnejša od lanske, a še vedno ne bo na tako visoki ravni kot na primer v letu 2006, ko se je za naslov prvaka borilo pet posadk. V prihodnje naj bi namreč še en dirkač (Mitja Klemenčič) presedlal v dirkalnik S2000, za naslov prvaka pa se bo letos boril tudi izkušeni dirkaški maček Darko Peljhan z mitsubishijem lancerjem evo 10. Slovensko državno prvenstvo bo letos štelo šest dirk, maja bo tradicionalni reli Saturnus, julija reli Maribor v daljši različici (štel bo tudi za avstrijsko prvenstvo), na sporedu pa bodo tudi trije krajši reliji v Velenju, Ajdovščini in v Idriji.

"Veselim se, da se sezona končno začenja. Upam, da bo dolga in predvsem napeta. Verjamem, da lahko s Humarjem že v Avstriji doseževa lep rezultat, predvsem pa, da bomo vsi skupaj z zanimivimi dirkami upravičili zanimanje sponzorjev za državno prvenstvo, ki letos žal obsega le šest dirk. Zato bom nastopil še na nekaterih dirkah v tujini, tudi na dirkah za evropsko prvenstvo, saj imamo zelo dober in konkurenčen dirkalnik," je tik pred uvodnim relijem povedal eden od slovenskih favoritov Rok Turk.