Odpoved poletov je posledica petkove nesreče, ko se je med poletom od Phoenixa v Arizoni do Sacramenta v Kaliforniji kmalu po vzletu na zgornjem delu trupa odprla pol metra velika luknja. Kabina je izgubila pritisk, pilot pa se je hitro odzval in letalo z višine nekaj nad 10.000 metrov spustil na višino okrog 3000 metrov, nato pa zasilno pristal na vojaškem letališču v mestu Yuma v Arizoni.

Na krovu letala je bilo 118 ljudi, med katerimi ni bil nihče resneje poškodovan. V soboto je preiskavo začel Nacionalni odbor za varnost v transportu (NTSB), vzrok nesreče oziroma "luknje" pa bi naj bila "izraba materiala". Southwest je prizemljil 79 podobnih letal, preiskava NTSB pa je doslej odkrila razpoke na trupu pri treh letalih. Doslej so jih 33 že vrnili v promet, preiskava oziroma inšpekcija preostalih pa bo končana do torka zvečer. Po svetu naj bi letelo še okrog 931 letal boeing 737-300, od tega v ZDA 228 in največ jih ima v svoji floti prav Southwest, ki upravlja s skupaj 548 letali.

Southwest je bila sicer najboljša od 16 večjih ameriških letalskih družb glede na število pritožb potnikov v lanskem letu. Raziskavo na podlagi podatkov ministrstva za transport o številu pritožb, izgubljeni prtljagi, upoštevanja voznega reda in zavračanja potnikov zaradi dvojnih rezervacij, so opravili strokovnjaki univerz v Indiani in Kansasu.

Na splošno se je lani najbolje odrezal nizkocenovni prevoznik AirTran, ki je na drugo mesto potisnil družbo Hawaiian Airlines. Vse družbe so sicer na splošno izboljšale svoje delo od leta 2009. Manj je bilo izgubljene prtljage, manj zavrnjenih potnikov in več pravočasnih pristankov kot leta 2009. Več je bilo le pritožb potnikov, in sicer kar za 28 odstotkov od leta 2009. Najslabša pri tem je bila Delta z dvema pritožbama na 100.000 potnikov.

Glede pravočasnosti pristankov se je najbolje odrezala družba Hawaiian Airlines z 92-odstotnim izkupičkom, najslabše pa regionalni prevoznik Comair s 73 odstotnim. AirTran je najmanj izgubljal prtljago, najbolj pa American Eagle, ki je bil tudi najslabši po zavračanju potnikov. Glede tega je bil najboljši JetBlue, ki ima proti dvojnim rezervacijam aktivno politiko in je zavrnil le 0,01 potnika na 1000 poletov.