Je pa nekdanji odgovorni urednik Mladine in »Z« iz afere JBTZ zelo jasno spregovoril o oglaševanju in medijih v Sloveniji. Opomnil je na »7 smrtnih grehov« agencij in medijskih hiš in postregel s primeri dobrih praks iz tujine.

Do medijske scene pri nas je bil kritičen, saj naj bi šlo za »medijsko centrifugo, v katero pade mali človek, ki spremlja (rumene) medije, ki mu govorijo, kako vsi kradejo.« Novinarstvo pa je okrcal, da ni sposobno samo narediti zgodbe, ampak jo vedno od nekod dobi.

Prvi dan Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki se letos dogaja že dvajsetič, sta se sicer oglaševalske letine oziroma zgodovine slovenskih oglasov lotila Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor Lune/TBWA, in Mitja Petrovič, direktor Publicis Skupine. Spremljali smo tudi pogovor z naslovom Nova razmerja: Empacija naročnikov, povod za razkroj ali razcvet partnerstev?, delavnico o novih mobilnih platformah ter predstavitev RTV Slovenija.

Agencije, produkcijske hiše in oglaševalci so v tekmovalni del jubilejnega SOF-a prijavili 616 del. Žirijo vodi Miha Bevc, kreativni direktor v agenciji Publicis, festival pa se bo končal v petek zvečer s podelitvijo nagrad.