Kdo bi si mislil, da te dni McDonalds denar služi z bolj elegantnimi stvarmi v ponudbi – kavi, sadnih sokovih ter tortiljah s solato in piščancem. Ciljno občinstvo potrošnikov se je od otrok in njihovih staršev sedaj prestavilo na poslovneže, ki v odmoru prihajajo na kosilo. In le kaj lahko njim prodajo rdečelasi klovn Ronald ter njegova pomočnika Kapitan McSir in pa Hamtatič? Vprašanje je retorično, zato si nikar ne belite glave z iskanjem odgovora ...

Klovn, ki je otroke v McDonald's vabil na jedi s preveliko odvečnimi kalorijami, se bo zagotovo zapisal v zgodovino maskot, pa čeprav - zlasti v Evropi – ni bil ravno najbolj priljubljen. "Rodil“ se je leta 1963, do danes pa si je zaradi slabe kakovosti hrane za otroke nabral že lepo število sovražnikov, zlasti zagovornikov zdravega prehranjevanja.

No, a njegova zamenjava vendarle ni toliko povezana s samo hrano, temveč s tem, da so vodilni ugotovili, da se prihodnost verige skriva v spremembi imidža, ki bo zadovoljil na novo najdeno skupino potrošnikov. Govorimo namreč o tistih, ki v McDonald's zahajajo zaradi kave McCafe. Ta Starbucksu odžira stranke, hkrati pa predstavlja prigrizke in slaščice, ki prekašajo siceršnji (nizki) standard menija pri hitri prehrani.

Klovn v tem novem kontekstu deluje kot "proti-reklama“ in pravzaprav spominja na vse, zaradi česar je mnogo ljudi nehalo obiskovati največjega proizvajalca hitre hrane na svetu. Prodaja McCafeja je v podjetje prinesla že več deset milijard dolarjev.

Upajmo le, da bojo pri McDonald'su dobro premislili, ko se bodo odločali za naslednika klovna. Držimo pesti, da nas ne bo naslednjič, ko se bomo oglasili v eni od restavracij, tam pričakal nad vsem navdušeni Brazilec, ki nam bo po vsej sili skušal prodati skodelico kave. Morda se hamburgerjev res ne da pojesti brez balonov in zastavic, kavo pa se (preverjeno!) da spiti v popolnem miru.