Linkedin trenutno vsak teden pridobi milijon novih članov, je v zapisu v spletnem dnevniku zapisal glavni izvršni direktor Linkedina Jeff Weiner.

V podjetju s sedežem v kalifornijskem mestu Mountain View so ob tem mejniku razkrili, da 44 milijonov njihovih članov živi v ZDA, 56 milijonov pa izven ZDA.

V Braziliji so lani v primerjavi s predhodnim letom zabeležili 428-odstotno rast, v Mehiki 178-odstotno, v Indiji 76-odstotno, v Franciji pa 72-odstotno.

Linkedin je uradno zaživel leta 2003 in je v prvem mesecu delovanja pridobil 4500 članov. Podjetje je v zasebni lasti, a je januarja napovedalo, da namerava izvesti prvo javno ponudbo delnic in s tem priti do sredstev za širitev.

V prvih devetih mesecih leta je podjetje, ki ima okrog 1000 zaposlenih po vsem svetu, ob 161 milijonih dolarjev čistih prihodkov ustvarilo 10 milijonov evrov čistega dobička.

Cilj spletne strani Linkedin je omogočiti registriranim uporabnikom, da vzpostavijo stran s svojimi kariernimi podatki ter podatki o osebah, ki jih poznajo in jim zaupajo pri poslovanju.

Te mreže poznanstev naj bi posledično olajšale ustvarjanje poslovnih stikov ter iskanje zaposlitve oziroma zaposlenih, torej naj bi bile v pomoč tako posameznikom oziroma zaposlenim kod podjetjem oziroma delodajalcem.

Facebook, ki velja za največje splošno usmerjeno spletno socialno omrežje na svetu, ima sicer po zadnjih dostopnih podatkih več kot 500 milijonov članov.